Dedeeee Dedeciiiiiim

Sponsorlu Bağlantılar



Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
İşte dediğim bu kabak dedeye patladı, iyi özetlemişşin kardeş. Yalnız benimde katılmadığım sözlerin olmuş bu arada. Unutmadık değilmi ta adem as dan bugüne dek bu gevur milletle savaştığımızı, en son liderimiz ata ve ceddimizin döktüğü kanları, din hoş görü dinidir evet bu dini kabul edene ve bu dine karışmadan kendi dinini yaşamak isteyene el sürmez, peygamber efendimiz bunu emir etmiştir, ama dememiştir ki dinine karışana Sen karışma karşı çıkma hoş görülü ol. Sen ben sesimizi çıkarmaz sak alırlar bu bu vatanı elimizden. Ben meselenin yanlış olan tarafını belirteyim daha fazla konuşmak istemiyorum, kızdığım nokta söylenen söze bu kadar karşı çıkılıp karşı dine yani yabancı millete laf ettirmemek. Kısaca bundan sonra bu gibi sözlere müsaade etmeyelim konuşturmayalım yasaklansın densede olup bitse idi, ben demiyorum ki söylensin serbest olsun, dede söylesin doğru konuşuyor demek istemedim, forum huzuru herşey den öncedir tabiki.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
İşte dediğim bu kabak dedeye patladı, iyi özetlemişşin kardeş. Yalnız benimde katılmadığım sözlerin olmuş bu arada. Unutmadık değilmi ta adem as dan bugüne dek bu gevur milletle savaştığımızı, en son liderimiz ata ve ceddimizin döktüğü kanları, din hoş görü dinidir evet bu dini kabul edene ve bu dine karışmadan kendi dinini yaşamak isteyene el sürmez, peygamber efendimiz bunu emir etmiştir, ama dememiştir ki dinine karışana Sen karışma karşı çıkma hoş görülü ol. Sen ben sesimizi çıkarmaz sak alırlar bu bu vatanı elimizden. Ben meselenin yanlış olan tarafını belirteyim daha fazla konuşmak istemiyorum, kızdığım nokta söylenen söze bu kadar karşı çıkılıp karşı dine yani yabancı millete laf ettirmemek. Kısaca bundan sonra bu gibi sözlere müsaade etmeyelim konuşturmayalım yasaklansın densede olup bitse idi, ben demiyorum ki söylensin serbest olsun, dede söylesin doğru konuşuyor demek istemedim, forum huzuru herşey den öncedir tabiki.

Farklı bakış açıları zengilnliğimizdir kardeş. Hepimiz Beyaz olsaydık Siyah'ın güzelliğini bilmezdik. Bu arada koyu kartalım ha :ehe

Neyse X insan içinde aynı şeyler geçerli kardeşim, mevzu Din ve Devlet dairesi değil mevzu arkadaş burada önceleri yaptığı gibi güzel güzel konu paylaşmak yerine farklı yollara başvurarak peşine de bir kaç kişiyi katarak sıkıntı çıkarması.

Yani Ahmet ile kimse uğraşmak için çaba sarfetmiyor, arkadaş kendisi şimşekler bende olsun çaksın dursun istiyor, Ozan'a dua etsin. Hepinizden çok ben görüştüm adamla. Yedik içtik sohbet ettik daha fazla konu uzamasına gerek yok biz forumumuza bakalım gerekeni zamanı geldiğinde yapalım hayde Trakya Çayları almayan kalmasın .:cigara:


:çay::çay::çay::çay::çay::çay::çay:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, bulutsuzgece ve asigsasi

Revengeful

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
minoo

minoo

Üye
@Reşwan abinin yazdığı o "faşist köpek" cümlesini ben kurdum. Hâlâ da aynı şeyi düşünüyorum. Faşist köpek.

Sadece müslümanın, müslüman karşıtına ettiği laf için kurmam ben bu cümleyi. Ben aleviyim bilir bazılarınız belki, "elime fırsat verseler de bütün sünnilerin kafasını kessek" diyen bi aleviye de ben faşist köpek derim. Ben hümanist insanım abi. Önce insan benim için. Ama insan olma özüne sahip olan insan için hümanistim. Dede gibi cihatçı pezevenge karşı hümanist de olamam, insan da olamam.

O adamın şu forumda geçirdiği her dakika benim midemi bulandırıyor. Biz de müslümanız ama artık bizim bile zorumuza gitti söyledikleri. Herşeyi geçtim, artık insanlıktan çıktı bu adam, din bi tarafa kalsın.

Son kararı Ozan vermiş zaten. Onun da dediği gibi ufaktan gönderelim. @EroL 'a da katılıyorum. Oturup işi gücü bırakcam, adamın mesajlarını kontrol edicem düzenli olarak. Din ya da siyasi içerikli bi konuda bu adam konu içindeyse çıkan tartışmaya ne karışıcam, ne şikayetleri değerlendiricem. Biraz kışkırsın, kendi ipini çeksin. En azından suçlu biz olmayız. Zira adamın yaptığı hem kendisine hem de bazılarımıza normal geliyor baksanıza...

Diyeceklerim bu kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL, Nextman, L-LumieRe ve 1 kişi daha
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Dede'nin , devamlı tartışması veya sorunları oluyor . Her defasında tekrarlanması , ciddi sıkıntı olduğunu gösteriyor...
 

Benzer Konular



Üst Alt