EroL
Emekli Yönetici
Dedeeee Dedeciiiiiim
Önce banladık onu, sonra üzüldük, cezası bittiğinde merhaba diyordu Maxicep merhaba!
Profil geçmişinde yazıyordu yöneticiler, emekli yöneticiler ve denetimli üyeler
Keşke kafa kesebilsek dediği an gözyaşları sel oldu aktı
Yapmayın diyordu Reşwan ve Nextman kabarmış bir deniz gibi tehlikeli ama durgun...
ve ağlıyordu Revengeful, yeter diyordu minoo, zincirlemişti konuyu.
Arkadaşlar dede rahatsız edici bir tutum sergiliyor bunun hepimiz farkındayız. Müslümanlığı doruklarında yaşayan ve eline kılıç verilse hepimizi kesecek gibi duruş sergiliyor. Farklı görüşlere tahammülü yok ve bunu açıkça dile getiriyor, ben susmam bu insanlara cevap veririm diyor.
Maxicep bir teknoloji forumu ama bizim misyonumuz belli teknoloji dışındaki muhabbetlere girmeyelim diyemeyiz önce bunu kabul edelim. Sonrasında ise bu forumda kadın, erkek, eşcinsel, yerli, yabancı, inanan ve inanmayan her türden vatandaş bulunduğunu göz önüne alalım.
Bu mesaj üzerinden adama ceza veremeyiz. Bu cümlede kışkırtma var ama doğrudan bir hakaret söz konusu değil. Bir değil iki değil artık yeter diyorsak, forum huzurunu bozmak cezası verip süresiz banlayabiliriz. Bunu yaparsak dede türevleri tarafından linç ediliriz, propaganda olasılığını da göz önüne alırsak dedeyle birlikte bir kaç üyeyi daha kaybederiz. Üye kaybetme işi olunca Ozan huzursuz olur
Bir diğer seçenek dedenin kışkırtma mesajlarına bilinçli olarak müdahale etmemek-görmezden gelmek-geciktirmek ve bir başka üyeyle tartışmaya girmesini sağlamak. Uyarı puanları sınırda olduğu için dede sınırsız banlanır, diğer üyemize de en kötü ihtimalle 1 hafta uzaklaştırmayla bu işi çözmüş oluruz.
Şikayeti Ozan'a devretmişsiniz ama Ozan, dede banlandıktan sonra devreye giriyor bence. Eğer banlandıktan sonra dedeye forumun kapılarını tekrardan açacaksak bu maceraya hiç girişmeyelim. Bu yüzden şimdi ortak bir karar alalım, herkes dede hakkında söylemek istediklerini dile getirsin, son olarak nihai kararı Ozan'a onaylatalım ve sözümüzde duralım
@Yönetici
Önce banladık onu, sonra üzüldük, cezası bittiğinde merhaba diyordu Maxicep merhaba!
Profil geçmişinde yazıyordu yöneticiler, emekli yöneticiler ve denetimli üyeler
Keşke kafa kesebilsek dediği an gözyaşları sel oldu aktı
Yapmayın diyordu Reşwan ve Nextman kabarmış bir deniz gibi tehlikeli ama durgun...
ve ağlıyordu Revengeful, yeter diyordu minoo, zincirlemişti konuyu.
Arkadaşlar dede rahatsız edici bir tutum sergiliyor bunun hepimiz farkındayız. Müslümanlığı doruklarında yaşayan ve eline kılıç verilse hepimizi kesecek gibi duruş sergiliyor. Farklı görüşlere tahammülü yok ve bunu açıkça dile getiriyor, ben susmam bu insanlara cevap veririm diyor.
Maxicep bir teknoloji forumu ama bizim misyonumuz belli teknoloji dışındaki muhabbetlere girmeyelim diyemeyiz önce bunu kabul edelim. Sonrasında ise bu forumda kadın, erkek, eşcinsel, yerli, yabancı, inanan ve inanmayan her türden vatandaş bulunduğunu göz önüne alalım.
Kod:
Yetki verilse de hepsini kessek keşke. Ama olmuyor yapamayız.
Bu mesaj üzerinden adama ceza veremeyiz. Bu cümlede kışkırtma var ama doğrudan bir hakaret söz konusu değil. Bir değil iki değil artık yeter diyorsak, forum huzurunu bozmak cezası verip süresiz banlayabiliriz. Bunu yaparsak dede türevleri tarafından linç ediliriz, propaganda olasılığını da göz önüne alırsak dedeyle birlikte bir kaç üyeyi daha kaybederiz. Üye kaybetme işi olunca Ozan huzursuz olur

Bir diğer seçenek dedenin kışkırtma mesajlarına bilinçli olarak müdahale etmemek-görmezden gelmek-geciktirmek ve bir başka üyeyle tartışmaya girmesini sağlamak. Uyarı puanları sınırda olduğu için dede sınırsız banlanır, diğer üyemize de en kötü ihtimalle 1 hafta uzaklaştırmayla bu işi çözmüş oluruz.
Şikayeti Ozan'a devretmişsiniz ama Ozan, dede banlandıktan sonra devreye giriyor bence. Eğer banlandıktan sonra dedeye forumun kapılarını tekrardan açacaksak bu maceraya hiç girişmeyelim. Bu yüzden şimdi ortak bir karar alalım, herkes dede hakkında söylemek istediklerini dile getirsin, son olarak nihai kararı Ozan'a onaylatalım ve sözümüzde duralım

@Yönetici
.



