DeadSiLeNCe Avartarını değişsinmi :)

Sponsorlu Bağlantılar

DeadSiLeNCe avartarını değişsinmi :)


  • Kullanılan toplam oy
    13
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
avatar harika yaa her gördüğümde kimin olduğunu anlıyorum... AvatarRr%+ kendi kararı .. Canım
 


Solamente

Üye
    Konu Sahibi
böhöhöhö :D şimdi recep abim devreye girip gonusma leynn derdi ama . . . :D
hadi be bitti anket değiş şu avartarını 6-7 bir oy fark var oda millet saygılı millet olduğu için diablos dışında kimse avartarını beğenmiyo kabul et cnmmm :ehe :ehe :ehe :ehe
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
RECEP İVEDİK ti söz konusu olan recep abiciğim sen değil :ehe :ehe :ehe :ehe :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt