Darkstar by pizero s60 v3 mükemmel bir tema

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Darkstar by pizero s60 v3 mükemmel bir tema
Arkadaşlar çok güzel tema öneririm:oke:

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: mahubey, lostmymindd, Revengeful ve 4 diğerleri


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
10 numara :oke:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler abi hasta kaldım sanırım uzun süre kullanacam kaliteli:)
 

antelope

Üye
pizeronun hangi teması mükemmel ki?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaliteli bir tema kesinlikle . Halit im eyvallah . :oke:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aynen kardeşim öneririm sende sağolasın:)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben teşekkür ederim :)
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Evet kesinlike 10 numara bir tema teşekkürler (:
 

antelope

Üye
sanırım sen eskilerine denk geldin.özellikle premiumlar harika denemeni öneririm

Yenileri de aynı ya. İcon seçimi çok dandik. Bak ind190'a adam yapıyor valla. :D Ama pizero bazı klasörülerin simgesini hala değişremiyor.Bkz. Müzik ve yrdmcı araçlar klasörü.
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
pizeroyu sadece ikon için kullanıyorum ki üstüne yok zaten kalite olarak :)
 
ysrs

ysrs

Üye
arkadaşlar ben indiremedim yardım lütfen
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ilk sayfada Dosya tipi: sis DarkStar 09 by PiZero.sis yazıyor ona tıkla sadece:oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
harika bir tema :good:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aynen favorilerimden iyi günlerde kullanın
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Gerçekten mükemmel :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
0
Görüntüleme
858
ömer talat katı
MAERKEK
Cevap
0
Görüntüleme
392
MAERKEK
Orhan Bütün
Cevap
3
Görüntüleme
538
rear2011


Üst Alt