Çeşitli Dance Fabulous 23.18.1 UNSİGNED

    Konu Sahibi
Dance Fabulous 23.18.1 UNSİGNED
Selam
Bu oyunu bırakamayacaksınız evet oyunumuza gelelim oyunun adı Dance Fabulous Nokia nın oyunudur ve bir dans oyunudur sakın kız oyunu demeyin bi deneyin çok zevkli

Oyunun Kısaca Açıklaması;
1- Bir Dans Oyunudur ( Kız oyunu demeyin bi deneyin çok zevkli )

2- %100 İngilizce

3- Kolay Arayüz

4- Kendi Karakterini Yaratma ( Kız ve erkek cinsiyetleri mevcuttur )

5- Level Atlayan Bi oyundur ( level atladıkça yeni kostümler , hareketler ve bir çok özellik açılır )

6- Oyunun Müziğiğnden sıkıldınız mı Merak etmeyin kendi müziklerinizi koyabilirsiniz koyamayan olursa yoruma yazsın )

7- Oyun İçinden Fotoğraf Çekebilirsiniz

8- Aklıma Gelen Bunlar Başka bir şey aklıma gelirse eklerim

Görüntüler;




















NOKİA 500 de çalışıyor bizzat ben test ettim kasma res atma vb. şeyler yoktur.

symbian s60v5 ,nokia belle , symbian anna da çalışır...





 
Son düzenleme:

asigsasi

Üye
@serikatil221
konu başlığında dosyanın adı sürüm numarası ve imzalı olup olmadığını eklemeli sin.

konuda link de yok
 
Tepkiler: ByEmre221 ve .NeXuS.
hevesiniz kursağınızda kalmasın buyrun;
 
Tepkiler: ByEmre221
    Konu Sahibi
@serikatil221
konu başlığında dosyanın adı sürüm numarası ve imzalı olup olmadığını eklemeli sin.

konuda link de yok
evet linki unutmuşum çok özür dilerim yarın koyarım ve adınıda değiştiririm konunu saol asigsasi adamım
adam heyecandan link koymayı unutmuş
aynen öyle oldu hem neden heycanlandım söyliyim nokia 500 güzel bi oyun çalıştırdı bu arada afedersiniz m a l gibi konu açıyorum kusura bakmayın link yok falan bir şey sorabilirmiyim nokia 500 n gage oyunlarımı açar mı
 
Tepkiler: .NeXuS.

Emre

Üye
Sanırım Nokia 500 Dokumatik Bir Telefon Vede Klavyesi Yok
Yanlış Hatırlamıyorsam N-gage En İyi Klavyeli N97 Çalıştırmıştı
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
    Konu Sahibi
işte nokia 500 ngage çalıştırır mı
 

Emre

Üye
çalışan ngage emulatör ve pack bulamadım sende varsa söylermisşn 5800 da olur
.ngage uzangtılı dosyalar ona göre
Bu Konu Hakkında Yardımcı Olamayacağım N-gage Symbian^3 Çalışmıyor Olabilir S60v5'de Çalışıyordu En Son
Symbian Kullanmayı Bıraktığım İçin Net Bİr Bilgi Verememekteyim Google Amcaya Sorabilirsin
Keyifli Forumlar.
 
Tepkiler: ByEmre221
    Konu Sahibi
asigsasi düzeltiğin için
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
bende bilmiyorum ama forumlardaki konulara bakarak yaptım sende öyle yapabilirsin