Dalglish: "Finalin Münih'te olması haksızlık"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dalglish: "Finalin Münih'te olması haksızlık"
Liverpool Menajeri Kenny Dalglish, 19 Mayıs'ta Münih'de oynanacak Bayern Münih-Chelsea finali için Chelsea adına haksızlık olduğunu söyledi. Dalgish, Uefa'nın bu konuda bir düzenleme yapması gerektiğini belirtti.

Kenny Dalgish ,1984 Şampiyonlar Kulüpler Kupası finalinde Roma'da oynanan Roma-Liverpool maçında İngiliz temsilcisinin formasını giyiyordu. O tarihten beri bunla ilgili bir düzenleme yapılmadığını kaydeden Dalgish, The Daily Mail'e yaptığı açıklamada, "Kendi evinizde final oynayarak, ülkenizi temsil etmiş olmazsınız. Bu adil bir şey değil. Bayern Münih için çok büyük bir avantaj. Fakat elbette bu ters de tepebilir. Bizim oynadığımız Roma maçında bazı Romalı oyuncular olumsuz etkilenmişlerdi ama biz sakin kalmıştık." şeklinde konuştu.

30 Mayıs 1984 Roma Olimpiyat Stadı'nda oynanan finalde Liverpool, Roma'yı normal süresi 1-1 biten karşılaşmanın penaltı atışlarında 4-2 mağlup ederek kupayı müzesine götürmüştü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
380
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
387
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
543
Haydar
Emrgncy
Cevap
0
Görüntüleme
576
Emrgncy
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
419
Haydar


Üst Alt