D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??

Sponsorlu Bağlantılar

D-Smart'san Memnunmusunuz ?


  • Kullanılan toplam oy
    34
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
    Konu Sahibi
D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??
D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??

Ben Değilim

Sizinde Görüşlerinizi Görmnek İstedim .
 


cagatay26

cagatay26

Üye
bende değilim dün aldık giriş paketiymiş..ayda 11.90 lira ama sadece animal planet ve discovery channel çokıyor..başka yok(gutbolsmart,d-spor,fx,world,science,...)geri vermeyi düşünüyorum..almayın
 

gfb3490

Üye
hayır.Çünkü ilk çıktığında admlar paket alana herşey gösteriyor demişti spor filan içidne demişti ama adamlar yeni kanal çıakrttılar euro futbol diye onu izlemek için spor paketi almamız gerekiyormuş adamlar kazık atıyor akıllılar tabi sözleşme imzalanırken sadece o kanallar vardı.yeni kananl çıkınca ona da para istiyor bir aydın doğan kuruluşu ne bekelrsinizki
 
arslansem

arslansem

Üye
Seneye lig maçları D-Smart a geçecek büyük ihtimalle ;)
 

xErKaNx

Üye
hayır.Çünkü ilk çıktığında admlar paket alana herşey gösteriyor demişti spor filan içidne demişti ama adamlar yeni kanal çıakrttılar euro futbol diye onu izlemek için spor paketi almamız gerekiyormuş adamlar kazık atıyor akıllılar tabi sözleşme imzalanırken sadece o kanallar vardı.yeni kananl çıkınca ona da para istiyor bir aydın doğan kuruluşu ne bekelrsinizki

sana aynen katiliyorum. Bu is bir nevi sahtekarlik oluyor. Ayrica almayi dusunen hemen vazgecsin. Sahsen ben pismanim. Bu arada nextarin yeni cikardigi nextminix cihazini almayi dusunuyorum. Boyutu ortalama n95 telefon kadar. 120 ytl fiyati var. Bakalim mali durum olunca almak istiyorum
 
esrarengiz33

esrarengiz33

Üye
bır halta yaramaz
 

cemil.tr

Üye
aydın doğan kazıklamadan bişey satmaz arkadaşlar bunların şirketlerine dikkat etmek lazım
 

Perfect!

Üye
Bence gayet iyi ben sadece eurofutbol a bakamıyom bide sinema tv lere onlar içinde para alması gayet normal
bu arada hiç bir pakete üye değilim
 

argox

Üye
cihaza onca para verdim sonrada ful paket aldım maçlarada bakayım diye sonrada kalktılar maç seyretmek istiyorsan onun için ayrı para ödeyeceksin bu kanal yeni falan dediler öyleyse bana ful nedemek dedim eveleyip gevelediler aldığıma bin pişman oldum hiçde tavsiye etmem
 
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
    Konu Sahibi
Benimde Cihaz Bozuldu Şimdide Futbol paketini aldıktan sora hiç maç vermedi ilk macı verio Bugun oda cihaz gitti hiç açılmıyor
 
Zero System

Zero System

Üye
İlk çıktığında reklamlarında aynen şunu söylüyordu;
"Çay içtiğinizde marka mı bırakıyorsunuz mutfağa?" :ehe
 
maynak00

maynak00

Üye
ilk reklamlarda ücretsz diye söylüyorlardı.paralı olacağını o zamanlardan anlamalıydık
 

haktan143

Üye
Ayrıca sürekli reklam veriyor doğru dürüst maç izlenmiyor
 
Atakan

Atakan

Üye
2008 ya da önceki aktivasyonlu cihazı olanlar memnundur heralde :)
 
slowmen

slowmen

Üye
arkadas ben d-smart ı alalı 3 sene oldu inanınki gayet memnunum memnuniyetimi de arkadasın evinde digitürk kullanırken daha cok fark ettim.cunku d-smartta 6 tanemı 7 tanemı belgesel kanalı var kanallar hepsi katagorıye ayrılmıs cocuk kanalları desen 4 mu 5 tane var muzık desen sayamadım.bide kanal gecişleri ve kanal bilgileri digiturke nazaran cok hızlı program hakkında iki cesit bilgi veriyor.kısacası ben gayte memnunum digitürk bedava da verse almam .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt