Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLLbiNo
Üye
Konu Sahibi
D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??
D-Smart Kullanıcıları D-Smartdan Memnunmusunuz ??
Ben Değilim
Sizinde Görüşlerinizi Görmnek İstedim .
cagatay26
Üye
bende değilim dün aldık giriş paketiymiş..ayda 11.90 lira ama sadece animal planet ve discovery channel çokıyor..başka yok(gutbolsmart,d-spor,fx,world,science,...)geri vermeyi düşünüyorum..almayın
gfb3490
Üye
hayır.Çünkü ilk çıktığında admlar paket alana herşey gösteriyor demişti spor filan içidne demişti ama adamlar yeni kanal çıakrttılar euro futbol diye onu izlemek için spor paketi almamız gerekiyormuş adamlar kazık atıyor akıllılar tabi sözleşme imzalanırken sadece o kanallar vardı.yeni kananl çıkınca ona da para istiyor bir aydın doğan kuruluşu ne bekelrsinizki
arslansem
Üye
Seneye lig maçları D-Smart a geçecek büyük ihtimalle
hayır.Çünkü ilk çıktığında admlar paket alana herşey gösteriyor demişti spor filan içidne demişti ama adamlar yeni kanal çıakrttılar euro futbol diye onu izlemek için spor paketi almamız gerekiyormuş adamlar kazık atıyor akıllılar tabi sözleşme imzalanırken sadece o kanallar vardı.yeni kananl çıkınca ona da para istiyor bir aydın doğan kuruluşu ne bekelrsinizki
sana aynen katiliyorum. Bu is bir nevi sahtekarlik oluyor. Ayrica almayi dusunen hemen vazgecsin. Sahsen ben pismanim. Bu arada nextarin yeni cikardigi nextminix cihazini almayi dusunuyorum. Boyutu ortalama n95 telefon kadar. 120 ytl fiyati var. Bakalim mali durum olunca almak istiyorum
esrarengiz33
Üye
bır halta yaramaz
cemil.tr
Üye
aydın doğan kazıklamadan bişey satmaz arkadaşlar bunların şirketlerine dikkat etmek lazım
Perfect!
Üye
Bence gayet iyi ben sadece eurofutbol a bakamıyom bide sinema tv lere onlar içinde para alması gayet normal
bu arada hiç bir pakete üye değilim
argox
Üye
cihaza onca para verdim sonrada ful paket aldım maçlarada bakayım diye sonrada kalktılar maç seyretmek istiyorsan onun için ayrı para ödeyeceksin bu kanal yeni falan dediler öyleyse bana ful nedemek dedim eveleyip gevelediler aldığıma bin pişman oldum hiçde tavsiye etmem
aLLbiNo
Üye
Konu Sahibi
Benimde Cihaz Bozuldu Şimdide Futbol paketini aldıktan sora hiç maç vermedi ilk macı verio Bugun oda cihaz gitti hiç açılmıyor
Zero System
Üye
İlk çıktığında reklamlarında aynen şunu söylüyordu;
"Çay içtiğinizde marka mı bırakıyorsunuz mutfağa?"
maynak00
Üye
ilk reklamlarda ücretsz diye söylüyorlardı.paralı olacağını o zamanlardan anlamalıydık
haktan143
Üye
Ayrıca sürekli reklam veriyor doğru dürüst maç izlenmiyor
Atakan
Üye
2008 ya da önceki aktivasyonlu cihazı olanlar memnundur heralde
slowmen
Üye
arkadas ben d-smart ı alalı 3 sene oldu inanınki gayet memnunum memnuniyetimi de arkadasın evinde digitürk kullanırken daha cok fark ettim.cunku d-smartta 6 tanemı 7 tanemı belgesel kanalı var kanallar hepsi katagorıye ayrılmıs cocuk kanalları desen 4 mu 5 tane var muzık desen sayamadım.bide kanal gecişleri ve kanal bilgileri digiturke nazaran cok hızlı program hakkında iki cesit bilgi veriyor.kısacası ben gayte memnunum digitürk bedava da verse almam .