D 600 Oyunu Bilgisayardan Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

izzmitt

Üye
    Konu Sahibi
D 600 Oyunu Bilgisayardan Atmak
arkadaşlar ben d 600 aldım ama bilgisayardan hangi profgarmı veya java oynu atsam telefon açmıyo uyarı veriyoo.onu nasıl halldebilirm bi yardım edin arkadaşlar

<span style="color:#006600">Not:Konu başlıklarında simge kullanmayalım</span>...
 


_BECK_HAM_

Üye
aga sen nokıa oyunları indiriyor olmayasın..
 

izzmitt

Üye
    Konu Sahibi
yok aga her türlü oyunu çlıştırmıyo işte.sen biliyosan çalıştırdıgı bi site yazsan iyi olur
 
kikaksk

kikaksk

Üye
1- bluetooth pc kur.
2- ekranın sağ alt köşesindeki bt simgesine sağ tıkla > quick connect > bluetooth ****** port yap ve telefon ile pc yi eşleştir.(hangi com kullandığına dikkat et bu com numarası softick de kullanılacak)
3- telefonda uygulamalar>java>seçenekler>şebeke ayarları>apn=internet yap proxy=devre dışı bırak diğerlerini boş bırak.
4- softick programını çalıştır ekranın sağ alt köşesinde simgesine sağ tıkla ve settings den bluetooth/******dan 2. maddede ki com nosunu işaretle(bende com3 ve com4).
5- bundan sonra program simgesinin üzerinden programı "activate ppp" yap bundan sonra simge üzerine mouse getirince 1 cihaz bulundu ibaresini göreceksin.
6-javauploader programını çalıştır .jar ve .jad uzantılı oyunu add yap uploader da oyun/program beklesin.(bu madde bir sonraki maddede de uygulanabilir)
7-d 600 e #*536963# kodunu gir ve ****** java açılacak. Telefonun C tuşuna bas. Daha sonra #*5737425# kodunu gir.Üç şıklı bir menü çıkacak 1. şıktaki PPP UP--&#62;seç, Çıkan ekranda 1. şıktaki bluetooth u seç.Buraya kadar hata yapmadıysanız tekrar ilk üç şıklı menüye dönecek( burada tekrar PPP UP yi seçmeyin) ve pc de görev çubuğunda bağlantı simgesi çıkacak.( Bağlantıda bir hata varsa d600 restart atıyor telaş etmeyin. 2.maddeyi ve 7.maddeyi tekrarlayın)
D 600 üç şıklı menüde beklesin. Şimdi Uploader programını çalıştır. Add&#39; a tıkla ve oyun klasörünü seç (jar ve jad aynı klasörde olacak) ve üstte beliren dosyayı aç ve d600 de 2. şıktaki seri yüklemeyi seç.Oyunda bir uyumsuzluk yoksa yüklenecektir. İyi oyunlar....
 

izzmitt

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Mar 21 2006, 06&#58;52 PM) [post=302160]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
1- bluetooth pc kur.
2- ekranın sağ alt köşesindeki bt simgesine sağ tıkla > quick connect > bluetooth ****** port yap ve telefon ile pc yi eşleştir.(hangi com kullandığına dikkat et bu com numarası softick de kullanılacak)
3- telefonda uygulamalar>java>seçenekler>şebeke ayarları>apn=internet yap proxy=devre dışı bırak diğerlerini boş bırak.
4- softick programını çalıştır ekranın sağ alt köşesinde simgesine sağ tıkla ve settings den bluetooth/******dan 2. maddede ki com nosunu işaretle(bende com3 ve com4).
5- bundan sonra program simgesinin üzerinden programı "activate ppp" yap bundan sonra simge üzerine mouse getirince 1 cihaz bulundu ibaresini göreceksin.
6-javauploader programını çalıştır .jar ve .jad uzantılı oyunu add yap uploader da oyun/program beklesin.(bu madde bir sonraki maddede de uygulanabilir)
7-d 600 e #*536963# kodunu gir ve ****** java açılacak. Telefonun C tuşuna bas. Daha sonra #*5737425# kodunu gir.Üç şıklı bir menü çıkacak 1. şıktaki PPP UP--&#62;seç, Çıkan ekranda 1. şıktaki bluetooth u seç.Buraya kadar hata yapmadıysanız tekrar ilk üç şıklı menüye dönecek( burada tekrar PPP UP yi seçmeyin) ve pc de görev çubuğunda bağlantı simgesi çıkacak.( Bağlantıda bir hata varsa d600 restart atıyor telaş etmeyin. 2.maddeyi ve 7.maddeyi tekrarlayın)
D 600 üç şıklı menüde beklesin. Şimdi Uploader programını çalıştır. Add&#39; a tıkla ve oyun klasörünü seç (jar ve jad aynı klasörde olacak) ve üstte beliren dosyayı aç ve d600 de 2. şıktaki seri yüklemeyi seç.Oyunda bir uyumsuzluk yoksa yüklenecektir. İyi oyunlar....
[/b][/quote]
çok saol kardeş
 
mesut_cavusoglu

mesut_cavusoglu

Üye
sanırım bu siteden telefonuna uygun oyun bulabilirsin (d500 e uyduğuna göre d600 de uyar-inşallah)
 

mr_avci

Üye
sadece blutuhlamı atılıyor dosya data kablosu yokmu ??
 

youngprogrammer

Üye
hehe
 

furkanozy

Üye
nasi
 

habib

Üye
:@:pro::pro::coold::mahcup::agla:agla:(:sn::oke::):sn::megafon::bann::hmmm:aman2::allalla::vur:yuru:kop:;):box

--------------- Ekleme ---------------

:@:@:@:@:@:@:@:sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::sn::aman2::aman2::aman2::aman2::aman2::aman2::aman2::aman2::box:box:box:box:box:box:box:box:box:sopa::box:pro::megafon::sn::sn::vur:aman2::allalla::nono:
 
MuSTaFa..!

MuSTaFa..!

Üye
teşekkürler
 
28laz28

28laz28

Üye
D600 & D500 oyun yüklemek aynı metodla oluyor.Nokıa kadar basit değil.telefona oyun yüklemek aslında çook basit ama oyunu telefona atmak zor.Fakat oluyor ben bayaa bi oyun yükledim (D600'e).KAPLAMA (tema) bulamadım,yabancı bir siteden bulcum google çeviriciyle siteyi türkçeye çevirdim anladım ki dosya uzantısı JAD olması gerek.başka bir şey yüklenmiyor...
 

yigidokurban

Üye
saol qrdes
 

heak123

Üye
neni:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 


Üst Alt