Galaxy Ace 2 i8160 CyanogenMod12!-12.1!Lollipop5.0.2-5.1

Sponsorlu Bağlantılar

geku

Üye
android 5.0.2 yuklu ama her 4 5 saatte telefon kendiliginden kapanip aciliyor nedeni ne acaba
cm12 yi yukleyenlerde ayni sorun var mi acaba
 


omerboz54

omerboz54

Üye
Bendede var o sorun
 

geku

Üye
chrono kerneli denedim olmadi malesef kabul etmedi ama diger romlarda kullanimi skntsz crsytal pa 8.50....cm 11 falan
cm 12 guzel ama daha gelistirilmesi lazim tavsiyem bi iki hafta bekleyin guncellemesi yayinlanacak
 
vaterfa

vaterfa

Üye
maclaw faceden ace2 icin bi sponsor buldugunu soyledi bi sorun olmazsa yakin zamanda yayinlanir heralde rom
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
omerboz54

omerboz54

Üye
En az 4 gün sürer
 
The Nyks

The Nyks

Üye
Bekliyoruz :)
 
zencibitc

zencibitc

Üye
Sorunsuz olsun insallah sorun olursa duzeltmek icinde cok bekletir bence.
 
omerboz54

omerboz54

Üye
Bu sefer romun ilk buildi yapılırsa sonraki ilki kadar bekletmez sadece yama yapacakları için o kadar sorun olmaz
 

mamibaba5234

Üye
Hafiza yerlerini deistirmek istiyenler.
Bu vericegim cm 11 icin ama tarafimca denenmistir.caliSio
 
The Nyks

The Nyks

Üye
mamibaba ciddimisn cm12 de hafıza değişiomu :biggrin:
Her iki tarafa da atarım yav tamam haberim olursa :ehe

Build.proptan model numarasını GT-I9300 falan yap görürsün muhtemelen :oke:

Elbette :sirit: Recoveryden fu ll wipe yap kur geç :islik
Olmadi Baska Çözüm Varmi ?
 
omerboz54

omerboz54

Üye
Beyler hala teni build gelmedimi 5.0.2 ye
 
zencibitc

zencibitc

Üye
başka deneyen varmı oluyormu
 
omerboz54

omerboz54

Üye
Arkadaşlar şuan 5.0 da swap yok
 
The Shadow

The Shadow

Üye
mamibaba ciddimisn cm12 de hafıza değişiomu :biggrin:

Olmadi Baska Çözüm Varmi ?
Eski konulardan birinde vardı ya cihazı desire hd gibi gösteriyoduk hatta ama hatırlamıyorum şu an, apk + data şeklinde indir sende madem şimdilik pek bir çözüm yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Nyks
The Nyks

The Nyks

Üye
Öyle Yapıyorum Bazende MOBOGENİE Adli Programı Kullanıyorum İlgin İçin Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow

geku

Üye
Nova thor adlı programı indirip kurun tek tusla android 5.0.2 hafiza degisimi yapabilirsiniz ayrica swapp adli programi kurup swap alani olusturabilirsin bu iki programin daha da verimli calismasini istiyorsaniz link2 sd adli programini acip bu iki programi sistem dosyasi yapabilirsiniz...
Ayrica build.prop dosyasinda bi kac degisiklik yaparakda sistemi muazzam bi hiza ve sarj kalitesine internrt hizi... getirebilirsiniz...

Root explorer adli programi indirip aciyorsunuz mount R/0 iznini veriyorsnz kök dizinde system/build.prop dosyasina buluyorsunuz basili tutup open in text editor a basiyorsunuz ve en alta gelerek kodlarin hepsini yapistiryorsnz ardndan save and exit e basarak cikiyorsunuz ve olusan ------ build.prop.bak ---- dosyasini silip telefonu yenide. baslatiyorsnz

ro.ril.disable.power.collapse=1
pm.sleep_mode=2
media.stagefright.enable-player=true
media.stagefright.enable-meta=true
media.stagefright.enable-scan=true
media.stagefright.enable-http=true
media.stagefright.enable-record=false
ro.media.dec.jpeg.memcap=8000000
ro.media.enc.hprof.vid.bps=8000000
ro.media.enc.jpeg.quality=100
windowsmgr.max_events_per_sec=84
ro.max.fling_velocity=12000
ro.min.fling_velocity=8000
ro.lge.proximity.delay=25
mot.proximity.delay=25
persist.cust.tel.eons=1
ro.config.hw_quickpoweron=true
ro.ril.enable.amr.wideband=1
ro.telephony.call_ring.delay=0
ring.delay=0
ro.mot.eri.losalert.delay=1000
persist.telephony.support.ipv6=1
persist.telephony.support.ipv4=1
net.rmnet0.dns1=8.8.8.8
net.rmnet0.dns2=8.8.4.4
net.ppp0.dns1=8.8.8.8
net.ppp0.dns2=8.8.4.4
net.dns1=8.8.8.8
net.dns2=8.8.4.4
ro.com.google.locationfeatures=0
ro.com.google.networklocation=0
ro.config.hw_fast_dormancy=1
debug.sf.hw=1
debug.performance.tuning=1
video.accelerate.hw=1
debug.egl.profiler=1
debug.egl.hw=1
debug.composition.type=gpu
ro.media.enc.jpeg.quality=100
ro.media.dec.jpeg.memcap=8000000
ro.media.enc.hprof.vid.bps=8000000
ro.media.capture.maxres=8m
ro.media.panorama.defres=3264x1840
ro.media.panorama.frameres=1280x720
ro.camcorder.videoModes=true
ro.media.enc.hprof.vid.fps=65
ro.ril.hep=1
ro.ril.enable.dtm=1
ro.ril.hsdpa.category=10
ro.ril.enable.a53=1
ro.ril.enable.3g.prefix=1
ro.ril.htcmaskw1.bitmask=4294967295
ro.ril.htcmaskw1=14449
ro.ril.hsupa.category=5
ro.HOME_APP_ADJ=1
touch.presure.scale=0.001
persist.android.strictmode=0
ro.min_pointer_dur=1
ro.secure=0
ro.ril.set.mtu1472=1
usb_wakeup=enable
proximity_incall=enable
power_supply.wakeup=enable
ro.config.hw_power_saving=1
net.ipv4.ip_no_pmtu_disc=0
net.ipv4.route.flush=1
net.ipv4.tcp_ecn=0
net.ipv4.tcp_fack=1
net.ipv4.tcp_mem=187000 187000 187000
net.ipv4.tcp_moderate_rcvbuf=1
net.ipv4.tcp_no_metrics_save=1
net.ipv4.tcp_rfc1337=1
net.ipv4.tcp_rmem=4096 39000 187000
net.ipv4.tcp_sack=1
net.ipv4.tcp_timestamps=1
net.ipv4.tcp_window_scaling=1
net.ipv4.tcp_wmem=4096 39000 187000
debug.enabletr=true
debug.enabletr=true
debug.qctwa.preservebuf=1
dev.pm.dyn_samplingrate=1
video.accelerate.hw=1
ro.vold.umsdirtyratio=20
debug.overlayui.enable=1
debug.egl.hw=1
ro.fb.mode=1
hw3d.force=1
persist.sys.ui.hw=1
ro.sf.compbypass.enable=0
debug.sf.hw=1
debug.composition.type=c2d
persist.sys.composition.type=c2d
debug.performance.tuning=1
persist.service.lgospd.enable=0
persist.service.pcsync.enable=0
ro . product .locale .language =tr
ro . product .locale .region= TR
logcat. live =disable
ro.config.hwfeature_wakeupkey=0
ro.gn.encryption.prop=yes
ro.gn.popupmsg.prop=yes
net.tcp.buffersize.default=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.wifi=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.umts=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.gprs=4096,87380,256960,4096,16384,256960
net.tcp.buffersize.edge=4096,87380,256960,4096,16384,256960
persist.adb.notify=0
persist.sys.timezone=Europe/Athens
ro.gn.ota.update=yes
ro.gn.settings.autotime.prop=yes


Konu tamamen bana aittir forum android sistemde uye oldugum zamnda paylasmistim
Cihazda olusacak herhangi bir sorundan ben sorumlu degilim..
 
  • Beğen
Tepkiler: snapdroid ve B.A.R.O.N
vaterfa

vaterfa

Üye
@geku novathor cm11 de calisiyorda cm12 calistigi kesin mi ?
 
MR.ROOKİE

MR.ROOKİE

Üye
ram kullanimi nasil arkadaslar
 

geku

Üye
Cm12 deki en buyuk sorun kendi kendine android arayüz yazilimini yeniden baslatmasidir insalla en kisa surede guncellemesi gelir diye ümid ediyorum
Su an crsytal pa 8.50 4.4.4 romunu kullaniyorum gayet guzel ve stabil ustune bide chrono 3.2.0 cekirdegini flasladin mi superrr... Ayrica link2sd programlada gereksiz programlari silip kullanilabilir programlari sistem uygulamasi yapip hafizadan tasarruf sagliyorum 25 uygulamayi roma portlamis durumdayim hem hafizadan tasarruf hemde bataryadan :)) en azndan cm12 yeni guncellemsi cikana kadar bunu kullanayim dedim :)
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
14
Görüntüleme
2K
ByBlaCk4
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Cevap
10
Görüntüleme
2K
ByBlaCk4
Cevap
28
Görüntüleme
3K


Üst Alt