Cumaya gittim, göneceğim...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
baya az kalmış yaa sana harbi harbi yaramış neler yaptın tatilde :kop:
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Soldaki otel benimkisi.
Sağdaki otel ise tam karşımızda olan otel.

Şansıma bakın ki FAUST adlı bir otel düşmüştü manzarama :angry:
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
tesadüfün bu kadarı yani pes :ehe faust da beni msnden silmiş :kop: çok zoruma gitti bildiğiniz gibi değil :D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici


Soldaki otel benimkisi.
Sağdaki otel ise tam karşımızda olan otel.

Şansıma bakın ki FAUST adlı bir otel düşmüştü manzarama :angry:

Ben senden şüphelenmeye başladım.:)
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben senden şüphelenmeye başladım.:)
:ehe Benden neden şüpheleniyorsun yahu :)

Ama yani şansın ve tesadüfün bu kadar dedim görür görmez!..
Ulan hayatımın ilk tatili, yani kendi alın terimle kazanıp gittiğim ilk tatil ve manzarama bak!.. Yok böyle bir şey...
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Biz sana adama hakim ol dedik , adam gelmiş başına otel dikmiş...Yoksa senin otelinin adı "Maxi" ile mi başlıyordu...:ehe Sen bayağı bi kaptırmışsın kendini tatile...Galiba bu yıl çok yorulmuşsun , adam başına inşaat dikmiş haberin yok....:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Maxi diye otel varsa Ozanla bir görüşmek gerek :ehe
Yahu Faust zibidisinde otel alacak para ne gezer?! O anca bir oteli kopyalamaya çalışabilir :ehe
 
Pure Life

Pure Life

Üye
evet o otel bizim kirişlerimizi ve logarımızı kopyaladı otelin temeline bomba yerleştirelim yada logarımızın telif hakkini alalım:kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt