punisioner92
Üye
cs 1.6 da oyuncu sayısı artırılır mı?
internet kafede görmüştüm oyuna başlamadan önce mod seçiyordunuz (death match,zombi mode gibi)death match i seçtiğim zaman normal 1.6 olmayan silahlar modeller vardı hatta oyuncu sayısı da diğerinden fazlaydı bu yapabilmenin imkanı varmı 1.6ya yani bunu .dll dosyalarını düzenlenip yapılıyor yoksa .cfg siyle oynanıp yapılıyor bilgilendirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler ...
