[Çözüldü]N8'e format atamıyorum. Yardımcı olabilecek var mı?

Sponsorlu Bağlantılar

mucaht

Üye
    Konu Sahibi
[Çözüldü]N8'e format atamıyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
Ya arkadaşlar sorun bende mi anlayamadım. N8'e bir türlü format atamadım gitti. Virüs programı yükledim telefon kendi kendine kapanıp açılmaya başladı programı silemiyorum da, son çare format atacam ama telefon kapalı iken sırası ile menü+kamera+ses kısma+açma/kapama tuşlarına basılı tutuyorum telefon bir kere titriyor bikaç saniye sonra tekrar 3 kere titriyor ve hiçbir şey olmuyor. Elimi çekiyorum bakıyorum telefon hala kapalı bişey olmamış. Telefonu açmaya kalkınca hiçbir şey gitmemiş, önceki haliyle açılıyor ve ilk başta bahsettiğim gibi tekrar kapanıp açılıyor böyle böyle devam ediyor. Format da atamadım telefona ne yapmam gerek yardımcı olabilecek biri var mı?
 


balkonkusu

balkonkusu

Üye
önce telefonun kapalıyken usb ile bağla da depo et dosyalarını sonra yine öyle bas kamera tuşuna basarken tam bastığından emin ol biliyorsun iki aşamalı o düğme sonra nokia yazısı çıkana kadar basılı tut sonra da ana konda olan yerden telefonu yeniden kurabilirsin :)
 
geceler77

geceler77

Üye
aynısı benimde başıma geldi menu tusu kamera tusu ses kısma tusu sırasıyla basılı tut sonra acma dümesine basıp bikere titredikden sonra açma dügmesini bırak surekli basılı tutma diger 3 tuşa basılıtutmaya devamet
 

mucaht

Üye
    Konu Sahibi
bütün yedekleri fln aldım zaten. Ya tuşlara tamamen bastığımdan da eminim hatta tuşlara sert basmaktan parmaklarıma tuşun izi bile çıktı =) hiç bir şekilde olmuyor delirecem yawff.. Hard format atılamayan bir N8 ne kadar güzelll :D:D

--------------- Ekleme ---------------

aynısı benimde başıma geldi menu tusu kamera tusu ses kısma tusu sırasıyla basılı tut sonra acma dümesine basıp bikere titredikden sonra açma dügmesini bırak surekli basılı tutma diger 3 tuşa basılıtutmaya devamet

Yok kardeşim benim onu da denedim ne yaptıysam beceremedim. Nerden de virüs programı yüklediysem yaff yüklemez olaydım.
 
suat1111

suat1111

Üye
çiç öyle uğrasma yıldız kare 7370 kare yap
 
geceler77

geceler77

Üye
yae bende virüs programı yükledim sureklii kendi kendine reset atıyordu sonrasında bende bütün tuşlara basıyordum halbuki kapatma tusuna basılı tutöuyorz
 

mucaht

Üye
    Konu Sahibi
Tmmdır arkadaşlar hallettim bir kere titredikten sonra tüm tuşları bırakıyordum meğer sadece açma tuşuna basmayı bırakacakmışım. Çok teşekkür ederim. Bişey daha var format attıktan sonra tüm programlar silinmiyor muydu yaa :D sonradan Depo Hafıza ya yüklediğim oyunlar fln hala duruyor..

--------------- Ekleme ---------------

çiç öyle uğrasma yıldız kare 7370 kare yap

onu yapmayı da biliyorum ama telefon açılınca hemen kapanıyor *#7370# yapmaya fırsatım olmuyordu. Ama sonunda halledebildim.. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
 
suat1111

suat1111

Üye
hayırlısı her şeyi deniyoruz şimdi gecen gün bende kamera modu yüklemişitim silene kadar canım çıktı
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
güç tuşuna uzun süre basarsan 3 kere titreyip kapanır telefon. menü-kamera-ses kısma tuşu-güç tuşu basacaksın, telefon bir kere titreyecek, güç tuşunu bırakıp diğer üçüne basmaya devam edeceksin. öyle atılıyor...
Fakat telefonun qt bileşenleri ve ovi haritalar-ovi mağaza siliniyor ve yedekleme ile geri gelmiyor, haberiniz olusun

--------------- Ekleme ---------------

Bir çok hayati dosyayı kaybedersin hard format'la. Yazılımı Flash ile yeniden yüklemen lazım, http://www.maxicep.com/symbian-3-de...ayi-kurtarma-n8-__resimli-anlatim-441267.html konusunda anlattım:)
 

mucaht

Üye
    Konu Sahibi
güç tuşuna uzun süre basarsan 3 kere titreyip kapanır telefon. menü-kamera-ses kısma tuşu-güç tuşu basacaksın, telefon bir kere titreyecek, güç tuşunu bırakıp diğer üçüne basmaya devam edeceksin. öyle atılıyor...
Fakat telefonun qt bileşenleri ve ovi haritalar-ovi mağaza siliniyor ve yedekleme ile geri gelmiyor, haberiniz olusun

--------------- Ekleme ---------------

Bir çok hayati dosyayı kaybedersin hard format'la. Yazılımı Flash ile yeniden yüklemen lazım, http://www.maxicep.com/symbian-3-de...ayi-kurtarma-n8-__resimli-anlatim-441267.html konusunda anlattım:)


Ohhh çok teşekkür ederim telefonu bi güzelde Flashladım. Süper oldu. Çokk sağolunn...
 

uMTOku

Üye
Arkadaşlar bana yardımcı olun bende defalarca hard format attım sonra yeni kilit kodu diyor ya onu elle veriyorum 1234 giriyorum doğrula diyo 1234 diyorum kod hatası diyo kilit kodunu soruyo 1234 deniyorum olmuyo eski kodlarımı 12345 i 123 ü 0000 ve 00000 ı denedm olmadı ne yapmalıyım?
 
KO9

KO9

Üye
Arkadaşlar bana yardımcı olun bende defalarca hard format attım sonra yeni kilit kodu diyor ya onu elle veriyorum 1234 giriyorum doğrula diyo 1234 diyorum kod hatası diyo kilit kodunu soruyo 1234 deniyorum olmuyo eski kodlarımı 12345 i 123 ü 0000 ve 00000 ı denedm olmadı ne yapmalıyım?

aynı durumla bende karşılaştım ? Kilit kodu her açılıp kapanmasında soruyor hatalı girip devam ediyorum ama sıkıcı bi durum
 

uMTOku

Üye
Şöyle bir sorun var bende hard formattan sonra oldu ve açılmıyor bi açılsa halledicem zaten
 

karabasan_

Üye
arkadaşlar telefonum aynı sekilde hard format atmaya çalısıyorum yanlız bende o da olmuyor menu+kamera + ses kısma+ guc dugmesine basıyorum ardından titriyor ve bırakıyorum güc dugmesini diğer 3 ne basıyorum yine birsey yok cinnet geç,rmek üzereyim yardımcı olabilecek biri varmı ?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
arkadaşlar telefonum aynı sekilde hard format atmaya çalısıyorum yanlız bende o da olmuyor menu+kamera + ses kısma+ guc dugmesine basıyorum ardından titriyor ve bırakıyorum güc dugmesini diğer 3 ne basıyorum yine birsey yok cinnet geç,rmek üzereyim yardımcı olabilecek biri varmı ?
siralama yanlis yapiyorsunuz resimdeki gibi cihaz kapali olucak power tusuna basinca ilk titremede power birakin digerleri nokia gorununce birakin
 

Ekli dosyalar

Benzer Konular

yusuf_bey
Cevap
3
Görüntüleme
638
silivriserdar
theeyuplu
Cevap
1
Görüntüleme
620
Pikkaccu
@Safak
Cevap
4
Görüntüleme
2K
@Safak


Üst Alt