mucaht
Üye
[Çözüldü]N8'e format atamıyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
Ya arkadaşlar sorun bende mi anlayamadım. N8'e bir türlü format atamadım gitti. Virüs programı yükledim telefon kendi kendine kapanıp açılmaya başladı programı silemiyorum da, son çare format atacam ama telefon kapalı iken sırası ile menü+kamera+ses kısma+açma/kapama tuşlarına basılı tutuyorum telefon bir kere titriyor bikaç saniye sonra tekrar 3 kere titriyor ve hiçbir şey olmuyor. Elimi çekiyorum bakıyorum telefon hala kapalı bişey olmamış. Telefonu açmaya kalkınca hiçbir şey gitmemiş, önceki haliyle açılıyor ve ilk başta bahsettiğim gibi tekrar kapanıp açılıyor böyle böyle devam ediyor. Format da atamadım telefona ne yapmam gerek yardımcı olabilecek biri var mı?


