Countuer Strike 1.8 İndir...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Countuer Strike 1.8 İndir...


Cs internet üzerinden oynanılan oyunun son sürümü gerçekten çok güzel bir oyun ve internet üzerindende hiç kasmadan sanki internet cafedeymişsiniz gibi oynayabilirsiniz.ayrıca bir proğram gerektirmez bazı serverlara sxe ister ama sxe sizde girilen serverlar vardır.










 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hjsplit adlı bır program var onla birlestirebilirsin
 
ben öyle part birleştirmeyi falan bilmiyom ama tek link yokmu
 
    Konu Sahibi
yav bu part birleştirme işini nerden çıkardınız partların hepsini indirin sonra part 1 e girin setupu çalıştırın oyunu kurun part birleştirme diye bişey yok yani
 
yav bu part birleştirme işini nerden çıkardınız partların hepsini indirin sonra part 1 e girin setupu çalıştırın oyunu kurun part birleştirme diye bişey yok yani

dosyaları buraya çıkart dedikten sonra setuba tıklıyoruz

--------------- Ekleme ---------------


Oyun Hakkında
Oyunun bu sürümünü Goiceasoft adlı bir şirket tarafından cıkarılmıs. Oyunun autoRun'ı açılırken britney spears'ın "piece of me" şarkısı eşliğinde bir setup süreci geçiriyorsunuz. ancak işin kötü yanı buradan yüklenmiyor oyun. Dvd yi açıp, içindeki setup'u kendiniz çalıştırıyorsunuz. Setupta sizden bir şifre istiyor siz de oraya "Goiceasoft Studios" yazıyorsunuz. Setup başlıyor. oyun bildiğiniz gibi Half-Life İle yükleniyor.

Yani Cs. 1.6 ve cs Source ile hemen hemen aynı bir ana menusu var. En üstteki New Cs 1.8 Goiceasoft adlı yere tıklayıp 1.6 da nasıl yeni oyun açıyorsanız bunda da öyle yapıyorsunuz. haritayı seçiyorsunuz ve oyuna başlıyorsunuz.

Silahlara baktığımda Cs source'ın ağır grafikleri hafifletilmiş. ve Source'daki silahların hemen hemen aynıları daha hafif grafiklerle bize sunulmus.

Oyunun ana haritaları ( De_Aztec, Cs_Assault, De_dust vs. ) Cs 1.6 nın haritalarıyla aynı. Oyuında Cs 1.6 daki bütün silahlar var. silahların şekilleri ise çoğunlukla Cs: Source 'dakilerle aynı. Ayrıca Hiç Bug yok . Hatırlarsanız cs: source yeni garafik motoru yüzünden yüzlerce bug ile başlamıstı. cs 1.8 ise 1.6 'nın bugdan arındırılmıs haline benziyor. Oyunun içinde de 1.8 e uyarlanmıs 50 den fazla özel harita var. Herkesin yüklemesini tavsiye ederim.
DOWNLOAD
ahanda size teklink
http://depositfiles.com/en/files/dsk8skudh
 

bilo45

Üye
arkadaşım o kadar indirmekle uğraştım bumuydu karşılığı part 1 den setup u çalıştrdım sırayla diğer partları açıyo açtıktan sonra setup.exe bozuk dosya ne olcak şimdi ????
yani kurulum yapılamıyo..
 
öncden partları nasıl birleştiricez diye yazmıştım.. öğrendim.. şimdide teşekkürler.
 
HEMŞERIM BENIM BIR SIKINTIM VAR OYUNU KURDUM FAKAT Counter 1. 8 kurduktan sonra bır muddet oynayıp kapatınca baska bır zaman gırdıgımde onlıne oynamk ıcın fınde serverda server lıstelerı cıkmıyor fınde server tıkladıgımda en son gırdıgım bı servera baglanıyo aynı sekılde dıger menu yazıları ornegın exıt cıkıs menusunde bıle baska bır servera baglanıyo lıste yerıne bır kac tane server ısmı kalıyo ANA EKRANINDA BASKA BIRSEY KALMIYO ne oldugunu bır turlu anlamadım ?????????????????

--------------- Ekleme ---------------

Counter 1. 8 kurduktan sonra bır muddet oynayıp kapatınca baska bır zaman gırdıgımde onlıne oynamk ıcın fınde serverda server lıstelerı cıkmıyor fınde server tıkladıgımda en son gırdıgım bı servera baglanıyo aynı sekılde dıger menu yazıları ornegın exıt cıkıs menusunde bıle baska bır servera baglanıyo lıste yerıne bır kac tane server ısmı kalıyo ne oldugunu bır turlu anlamadım ?????????????????

--------------- Ekleme ---------------

Counter 1. 8 kurduktan sonra bır muddet oynayıp kapatınca baska bır zaman gırdıgımde onlıne oynamk ıcın fınde serverda server lıstelerı cıkmıyor fınde server tıkladıgımda en son gırdıgım bı servera baglanıyo aynı sekılde dıger menu yazıları ornegın exıt cıkıs menusunde bıle baska bır servera baglanıyo lıste yerıne bır kac tane server ısmı kalıyo ne oldugunu bır turlu anlamadım ?????????????????
 
    Konu Sahibi
valla üzülerek söylüyorum ben anlamam, bu oyunu başka bi sitede görmüştüm burda paylaştım sadece, kendi pc me bile yüklemedim

--------------- Ekleme ---------------

rica ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...