crazycem1994
Üye
COSTUM ROM VAR ODİN GÖRMÜYOR
YA BEYLER İYİ GECELER BEN TELEFONA COSTUM ROM YÜKLEDİM ŞİMDİ GB YE GERİ DÖNECEGİM FAKAT BENİM TELEFONU KİES GÖRMÜYOR TÜM DRİVERLER YÜKLÜ HERŞEYİ DENEDİM...ODİN TELEFON ACIKKEN GÖRÜYOR FAKAT TELEFONU DOWNLOAD MODA ALDIGIM ZAMAN GÖRMÜYOR NASIL ORJİNAL ROMA DÖNECEGİM

