COSTUM ROM VAR ODİN GÖRMÜYOR

Sponsorlu Bağlantılar

crazycem1994

crazycem1994

Üye
    Konu Sahibi
COSTUM ROM VAR ODİN GÖRMÜYOR
YA BEYLER İYİ GECELER BEN TELEFONA COSTUM ROM YÜKLEDİM ŞİMDİ GB YE GERİ DÖNECEGİM FAKAT BENİM TELEFONU KİES GÖRMÜYOR TÜM DRİVERLER YÜKLÜ HERŞEYİ DENEDİM...ODİN TELEFON ACIKKEN GÖRÜYOR FAKAT TELEFONU DOWNLOAD MODA ALDIGIM ZAMAN GÖRMÜYOR NASIL ORJİNAL ROMA DÖNECEGİM
 


mürteza16

mürteza16

Üye
Otg kablosu dekteklemiyor olabilir.
 
crazycem1994

crazycem1994

Üye
    Konu Sahibi
YA BEYLER İYİ GECELER BEN TELEFONA COSTUM ROM YÜKLEDİM ŞİMDİ GB YE GERİ DÖNECEGİM FAKAT BENİM TELEFONU KİES GÖRMÜYOR TÜM DRİVERLER YÜKLÜ HERŞEYİ DENEDİM...ODİN TELEFON ACIKKEN GÖRÜYOR FAKAT TELEFONU DOWNLOAD MODA ALDIGIM ZAMAN GÖRMÜYOR NASIL ORJİNAL ROMA DÖNECEGİM
kablo orjinal :)
 

YouNeverKnow13

Üye
usb hata ayiklama acikmi ?

kabloyla alakasi yok bendede olmustu.

kiesle birlikte butun driverleri sil.

samsung usb driverleri yukle son surum.
 


Üst Alt