Müzik parazitli, onun dışında güzel. Müzik bozmuş...
sesine yuregine saglik cok guzel soyluyorsun mesut
Güzelditeşekkürler.
Yüreğine sağlık
benim sesim kardeşim evet.sağol yorumun içinBu senin sesinmi baya güzel yorumlamissin cep telfonundan dinledim çok basarili

Salih Baba™;1809357' Alıntı:Bu akşam içimde hüzün var.....
Sözleri çok iyi yorumlamışsın....Müziğin ritmide biraz güzel olsaymış bildiğin kaset müziği olacakmış...Yüreğine sağlık Hemşom....![]()
Çok güzel![]()

Yüreğine sağlık
ağzına sağlık.kendine has bir sesin ve yorumun var.kendini bir kezdaha dinlettirebiliyosun.ve kayıt ses sisteminin çok iyi olmamasına rağmen devamını dinlemek isteriz.![]()
Harika ya yüreğine sağlık kardeşim
Off Diyorum Mesut Offf![]()
ya kardeş kusura bakma ben dinleyemedim link hata veriyor acaba sorun bendemi..![]()
