Bitirmediysen hic birini oyun dunyasinda cok sey kacirdigina emin olabilirsin ezio kisisel intikamini almak icin suikast yapiyor, connor ise ozgurluk icin.
Connor assassins creed 3 adi verilen oyunda ortaya cikti ve diger karakterlerle alakasi yok. Oyunun sonlarina dogru kimseye guvenmemeniz gerektigini anliyorsunuz, acikcasi beni baya sasirtti hikayesi. Mutlaka oynanmasi gereken bir saheser.
Ama altair zamanında pek teknoloji yokmuş yani onun zamanındakilerle ezio falan bir değil ezionun kancası vardı tüfeği vardı altair kullanamaz onları görmemişki
1. oyun pek gelişmiş değildi dediğin gibi, teknolojiyi bırak, mesela hep aynı görevlerdi adam konuşuyordu yarım saat gidip süikast yapıyorduk, skip yapamıyorduk. Pek atik değildi, 2 ile 1 arasında çok fark vardı, 2de kendilerini baya geliştirmişler, bence. =)
Demin 3ü bitirdim. Valla, eziolar kadar zevk alamadım oyundan... :/
Bitirmediysen hic birini oyun dunyasinda cok sey kacirdigina emin olabilirsin ezio kisisel intikamini almak icin suikast yapiyor, connor ise ozgurluk icin.
1. oyun pek gelişmiş değildi dediğin gibi, teknolojiyi bırak, mesela hep aynı görevlerdi adam konuşuyordu yarım saat gidip süikast yapıyorduk, skip yapamıyorduk. Pek atik değildi, 2 ile 1 arasında çok fark vardı, 2de kendilerini baya geliştirmişler, bence. =)
Demin 3ü bitirdim. Valla, eziolar kadar zevk alamadım oyundan... :/
- - - Eklendi - - -
O baştaydı ama sonrasında iş kişisellikten çıkıyor
- - - Eklendi - - -
he, kızları götürüyor çakal
Ben demin bitirdim 2 , brotherhood ve revelations daha gzldi bence
Black Flag ben Edward ı beğenmedim
Ezio reis alır tabiki.
Connor bayağı atarlı yanlız. III ü beğenmedigim halde II ye göre yinede başarılıydı. Bide Oyun çeviri'nin Türkçe yaması olunca tadından yenilmiyor oyunlar
Oyuna giriyorum tam desmond geliyor sonra çalışmayı durdurdu diyor. Böyle bir sorun yoktu zaten 1 haftadır giremiyordum desmond geliyordu herhangi bir donma takılma yoktu o flu ekranda oyunun başlamasını bekliyordum başlamıyordu ama desmondu yönlendirebiliyordum şimdi o da gitti
III hayal kırıklığı oldu bende. Çok güzel trailerler yapmışlardı, çok iyiydi... Ama oyunda beklediğimi alamadım açıkcası. Ama gemi olayı, ve karakterin daha atik olması iyi olmuş... Bir de dövüşler daha iyiydi.