Connor vs Ezio?

Uhops

Üye
Torrent hızlanırsa serinin 2.oynunu bidaha indirmeye deniyim.
 

Revengeful

Emekli Yönetici


Bitirmediysen hic birini oyun dunyasinda cok sey kacirdigina emin olabilirsin ezio kisisel intikamini almak icin suikast yapiyor, connor ise ozgurluk icin.
Kızları götürüyor ama bir yandan


- - - Eklendi - - -



Connor assassins creed 3 adi verilen oyunda ortaya cikti ve diger karakterlerle alakasi yok. Oyunun sonlarina dogru kimseye guvenmemeniz gerektigini anliyorsunuz, acikcasi beni baya sasirtti hikayesi. Mutlaka oynanmasi gereken bir saheser.
Açıkcası en sevmediğim 3 oldu. Ezio gibi cool olmayınca zevk alamadım Bitirmedim bile. Son sahnenin videosu izledim sildim
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi

Kızları götürüyor ama bir yandan


- - - Eklendi - - -


Açıkcası en sevmediğim 3 oldu. Ezio gibi cool olmayınca zevk alamadım Bitirmedim bile. Son sahnenin videosu izledim sildim
black flagdaki adam cok cool gozukuyor videolardan gordugum kadariyla
 

Invoke

Üye
Ama altair zamanında pek teknoloji yokmuş yani onun zamanındakilerle ezio falan bir değil ezionun kancası vardı tüfeği vardı altair kullanamaz onları görmemişki

Altair, mentor

1. oyun pek gelişmiş değildi dediğin gibi, teknolojiyi bırak, mesela hep aynı görevlerdi adam konuşuyordu yarım saat gidip süikast yapıyorduk, skip yapamıyorduk. Pek atik değildi, 2 ile 1 arasında çok fark vardı, 2de kendilerini baya geliştirmişler, bence. =)
Demin 3ü bitirdim. Valla, eziolar kadar zevk alamadım oyundan... :/


- - - Eklendi - - -



Bitirmediysen hic birini oyun dunyasinda cok sey kacirdigina emin olabilirsin ezio kisisel intikamini almak icin suikast yapiyor, connor ise ozgurluk icin.

O baştaydı ama sonrasında iş kişisellikten çıkıyor


- - - Eklendi - - -


Kızları götürüyor ama bir yandan


- - - Eklendi - - -


Açıkcası en sevmediğim 3 oldu. Ezio gibi cool olmayınca zevk alamadım Bitirmedim bile. Son sahnenin videosu izledim sildim

he, kızları götürüyor çakal
Ben demin bitirdim 2 , brotherhood ve revelations daha gzldi bence


- - - Eklendi - - -



Aynen altair zaten tanri gibi bir sey

Tövbeee
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi

Oyunda yav
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Black Flag mükemmel olacak ama
 

.caner.

Üye
Black Flag ben Edward ı beğenmedim
Ezio reis alır tabiki.
Connor bayağı atarlı yanlız. III ü beğenmedigim halde II ye göre yinede başarılıydı. Bide Oyun çeviri'nin Türkçe yaması olunca tadından yenilmiyor oyunlar
 

Türe

Üye
Ezio'nun verdiği heyecan ve oyun deneyimi hiçbirinde yok.
 
Tepkiler: .caner.

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aslinda dogru connor biraz kütük bir karakter
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Nasil bir hata
 
Oyuna giriyorum tam desmond geliyor sonra çalışmayı durdurdu diyor. Böyle bir sorun yoktu zaten 1 haftadır giremiyordum desmond geliyordu herhangi bir donma takılma yoktu o flu ekranda oyunun başlamasını bekliyordum başlamıyordu ama desmondu yönlendirebiliyordum şimdi o da gitti
 

Invoke

Üye
III hayal kırıklığı oldu bende. Çok güzel trailerler yapmışlardı, çok iyiydi... Ama oyunda beklediğimi alamadım açıkcası. Ama gemi olayı, ve karakterin daha atik olması iyi olmuş... Bir de dövüşler daha iyiydi.

- - - Eklendi - - -

Oyun hata veriyor

Farklı bir crackle deneyin?
 
Tepkiler: .caner.
Çalışan oyun durup dururken neden böyle yapsınki
 
Yalan onlar çalışmayı durdurdu hatalarında hep aynı şeyi söylerler bir kere bile çözmedi
 

.caner.

Üye
Bende kaçkere çözüldü.
 

Uhops

Üye
Yönetici olarak çalıştırma genelde you haven't permission(böyle bi hataydı) hatasında işe yarıyor

- - - Eklendi - - -

Ben sadece ezio karakterini kullandım o yüzden ezio diyorum. Telefonda oynadıydım
 

.caner.

Üye
Desmond nerde ? Hepsinin gücü var onsa oyum Desmond'a