Çok Kararsızım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bu arada 9900 çok pahalı bece kesinlikle onu alma. onun yerine düşük bir bb alman daha iyi olacaktır.
 

sabaru

Üye
    Konu Sahibi
ya tabi ki s2 harika güzel bir telefon ama büyük işte evet bb 9900 pahalı bende 2.elini alacam zaten birde arkadaşım 10 aydır s2 kullanıyor ve ekran temazsızlık yapıyor biraz. malesef ekranında birazcık kılcal çizikleri var diye sanırım....
 

MasteLaa

Üye
Arkadaşın nasıl kullanmış merak ediyorum 10 ayda eğer öyle yaptı ise servis bile kabul etmez bence.
 

sabaru

Üye
    Konu Sahibi

Arkadaşın nasıl kullanmış merak ediyorum 10 ayda eğer öyle yaptı ise servis bile kabul etmez bence.
film izleme öyle tür işlerde gözüm yok s2 büyük ama güzel telefon android sonuçta..... e blackberry de de mail le işim yok mesajlaşmak falan biraz da şekli falan filann
 

Türe

Üye
bis servisin olması lazım bu arada bb alırsan aylık 30-40 lira
 

sabaru

Üye
    Konu Sahibi
bis servisin olması lazım bu arada bb alırsan aylık 30-40 lira
o dediğiniz sınırsız ben ise 6.9 TL vodafone 100 mb kullanmayı düşünüyordum açıkcası sonuçta indirme bindirme yapmayacağım arada facebook o kadar
 

Türe

Üye
o dediğiniz sınırsız ben ise 6.9 TL vodafone 100 mb kullanmayı düşünüyordum açıkcası sonuçta indirme bindirme yapmayacağım arada facebook o kadar

Bunu bilmiyordum yalnız bis internet ve psuh servisi için lazımmış


- - - Eklendi - - -

 

sabaru

Üye
    Konu Sahibi
bis yaptırınca iş bitiyor diye biliyorum bbnin tarayıcısı kullanılıyor
 
eğer derste mesajlaşıyorsan hoca s2 yi görür sen bb al
 
HTC Desire Z


Hem QWERTY klavye ile rahatça mesajlaşabilrisin hemde oyunları rahatlıkla oynayabilirsin
 
bb alma alacaksan düşük model al.önerebileceğim telefonlar:asha 303,cacha,gm fox,bb 8520

- - - Eklendi - - -

bb alma alacaksan düşük model al.önerebileceğim telefonlar:asha 303,cacha,gm fox,bb 8520
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...