C01aY
Üye
Çok Gizli 3G Operasyonları
GSM operatörleri 3G planlarını sır gibi saklıyor
28 Haziran 2009
3G'nin hizmete girmesine birkaç gün kaldı ama televizyonlarda Avea'nın Mehmet Ali Erbil seslendirmeli, "3G ile şunu yapabileceksiniz, bunu yapabileceksiniz" formatlı genel bilgiler veren duyurularından başka reklam olmadığı gibi, operatörler dışarıya bilgi vermemek için de yırtınıyolar. Basında herkes fiyatların, şartların ne olacağını merak ederken, 3G operatörleri kendi şartlarını "ilk" açıklayan olmamak için birbiriyle yarışıyorlar. zira, son anda rakiplerin daha avantajlı hizmet sunmaya kalkmasını engellemek için sanki yıllardır bekleen 3G servisine birkaç gün sonra başlayacak olan onlar değilmiş gibi, bu hizmet hakkında tek kelime laf etmiyorlar.
Operatörlerin içinde, kişisel ilişkilere sahip olduğumuz çalışanlardan da aldığımız duyumlara göre, detaylarınşirket içinde duyulmaması için özel güvenlik önlemleri alınmış, belirli üst kademe yöeticileri dışında kimse 3G planlarından haberdar değilmiş. Dolayısıyla, önümüzdeki on yıl boyunca operatörlerimizin yeni "ekmek" kapısı olacak yeni nesil iletişim servisleri için yaşanan bu savaşın sonucunda kimin ne yaptığını ancak reklamlar ve resmi basın açıklamaları duyulduğunda anlayabileceğiz. Bunun dışında, içeriden duyum aldık, şöyle olacakmış, böyle olacakmış şeklindeki haberlere çok itibar etmemenizi öneririm, zira ben olsam, bu yoğun rekabet ortamında, basına sızdırılan haberlerin bile, rakipleri yanıltmak için uydurulan stratejik yalanlar olduğundan şüphelenirdim.
Alıntı:Chip
28 Haziran 2009
3G'nin hizmete girmesine birkaç gün kaldı ama televizyonlarda Avea'nın Mehmet Ali Erbil seslendirmeli, "3G ile şunu yapabileceksiniz, bunu yapabileceksiniz" formatlı genel bilgiler veren duyurularından başka reklam olmadığı gibi, operatörler dışarıya bilgi vermemek için de yırtınıyolar. Basında herkes fiyatların, şartların ne olacağını merak ederken, 3G operatörleri kendi şartlarını "ilk" açıklayan olmamak için birbiriyle yarışıyorlar. zira, son anda rakiplerin daha avantajlı hizmet sunmaya kalkmasını engellemek için sanki yıllardır bekleen 3G servisine birkaç gün sonra başlayacak olan onlar değilmiş gibi, bu hizmet hakkında tek kelime laf etmiyorlar.
Operatörlerin içinde, kişisel ilişkilere sahip olduğumuz çalışanlardan da aldığımız duyumlara göre, detaylarınşirket içinde duyulmaması için özel güvenlik önlemleri alınmış, belirli üst kademe yöeticileri dışında kimse 3G planlarından haberdar değilmiş. Dolayısıyla, önümüzdeki on yıl boyunca operatörlerimizin yeni "ekmek" kapısı olacak yeni nesil iletişim servisleri için yaşanan bu savaşın sonucunda kimin ne yaptığını ancak reklamlar ve resmi basın açıklamaları duyulduğunda anlayabileceğiz. Bunun dışında, içeriden duyum aldık, şöyle olacakmış, böyle olacakmış şeklindeki haberlere çok itibar etmemenizi öneririm, zira ben olsam, bu yoğun rekabet ortamında, basına sızdırılan haberlerin bile, rakipleri yanıltmak için uydurulan stratejik yalanlar olduğundan şüphelenirdim.
Alıntı:Chip
bir 3g stratejisi

