çok acil usb sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
az önce depolama modundan bağlandı bişi olur diye çıkardım çıkarmaz olaydım .
Çıkarırken teki kapattım ve yine hata veriyo :[[[[[
 


MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
aynı işlemi yine yap ama tel kapalıyken flash atabilirsin. forumda resimli konular mevcut
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
hiç bi işlem yapmadım ki ne olur o konuyu bana gösterin
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
google a şöyle yaz fw nasıl atılır resimli anlatım vs...
Fw yi bunlara göre atmazsan yine aynı sorunlar çıkar.


- - - Eklendi - - -

hiç bi işlem yapmadım ki ne olur o konuyu bana gösterin

sitede arama yap
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
fw atmayı ve cfw atmayı biliyorum ancak usb sorunu var o olasa
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye


Hiçbişi usb bağladım oldu cable driveri yükledim hiç simges. Yok

sn tekrar de tak çıkar .Cable driver adındanda anlaşıldığı gibi bir sürücü programıdır. Simgesi vs. olmaz teli taktığın zaman çalışır.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
aynı sorun devzmediyo
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
tele hard format at tekrar pc ye bağla

- - - Eklendi - - -

Usb sorunu yazılımsal bir sorundur ne zaman tekrar flash atarsan o zaman kesin olarak çözülür.
Usb yi tak çıkar pc görene kadar. onarma vs gibi şeyler gelirse onarma yaptır windows a tabi win vista veya win 7 ise. Bendede hariçi hdd pc görmüyodu onarma ile düzeldi.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
şimdi pc suiti yüklüyom
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
ok.

- - - Eklendi - - -

ok.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
( yie yie yi
Ben yarın sorunun fogografını çekip buraya koyayım mı
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
şimdi atıcam kardeş

- - - Eklendi - - -

sorun
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
teli açık olarak taktığındamı bu hatayı veriyor yoksa kapalı olduğundamı?
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
her türlü aynı hata
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Yapacak bişey yok teli herhangi bir şekilde pc ye okutman lazım.
 

burakkirazli66

Üye
dostum aynı sorun bende de var son care garantiye verecegim.. cözüm bulursan bana da bildirirsen sevinirim.
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
dostum aynı sorun bende de var son care garantiye verecegim.. cözüm bulursan bana da bildirirsen sevinirim.

Joker. Ve senin sorununa tek çözüm herhangi bir şekilde tele yazılım atmanın yolunu bulmalısınız. Bende bir çözüm yolu bulursam sizinle paylaşırım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt