MrTech
Üye
Bluetooth ile Olmadı Kızılötesipc suittede bağanmıyor neyle bağlacam

Bluetooth ile Olmadı Kızılötesipc suittede bağanmıyor neyle bağlacam

bluettoh ile wapa bağlan diyom hay aksifilan diyor

1.Driver'ı İndir,PC'ye Yükle.
2.Telefonu Bagla 5 Dakika Bekle.PC ile Telefon Driverları Senkronize Edecek.
3.Sonra Güle Güle Kullan.
İnternet Paketin Yoksa PM At.
Bluetooth İçin
1.Bluetooth'u PC'ye Tak.Telefonun BT'sini Ac.
2.PC Suite Yok İse,Bluetooth Simgesinden Kisisel Aga Baglan Yap
Onda da İnt Paketi Yoksa At Pm Yardımcı Olurum.
nokia suit var
hafıza kartını pc takamıyorum
Onlara SD Adaptör Denir
Kart okuyucu yada telin kutusundan çıkan küçük kartın büyük kartın içine girdiği kartlardan yokmu?

prorgramı pc atamadımki
