fLuke!
Üye
herhalde ui'yi degistirecek. ui'yi degistirsin en iyi tarayici olacagi kesin. opera'ya benzetse bari bayaa alistim ben opera'ya
friends'i kurabilmek için repo değiştirmeniz gerekiyor. onun için yeni bir sürüm yollayacak. az bekleyin. ayrıca bana kalırsa snowshoe tarayıcılar arasında açık ara en iyisi. sadece daha fazla geliştirilmeliydi.
[ENGİN];6212472' Alıntı:Şu anki mevcut opera'ya benzetmesin de
hala aynı sorunu yaşıyorum tek parmakla kaydırmaya çalışırken sürekli zoom in zoom out yapıyor hızlıca. hala düzeltemediler şu sorunu.
[ENGİN];6213167' Alıntı:klavye vs sorunlarını kasdetmiştim Oğuz
evet şimdi kurdum .bi kere UI fazla değişmemiş ama yinede farklı sayılır.yandaki çubuğu alta almış.ayarlar falan bayağı oturmuş.performansta bi yenilik var mı bilmiyorum.şuanda bunlar gözüme çarptı.[ENGİN];6239089' Alıntı:Teşekkürlerkurdun mu sen?
MeeFox geliyor dun konustuk panpayla ui'yi degistirir umarim
ben seni buldum oğuz abi twitterda
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?