Seglopsi
Üye
ui kolay is, muhim olan kodlarin hatasiz olmasi. qml'nin hos elementleri ve opsiyonlari var arayuz ile ilgili, kullanacaktir.[ENGİN];6003996' Alıntı:Anladım Oguz eyvallahYanlız şuna güzel bir UI ayarlarsa çok güzel olucak
ben arayüzün stok tarayıcıya benzeyecek şekilde düzenlenmesi konusunda öneride bulundum. ileride yapabileceğini söyledi.
türkçe dil desteği bize kalıyor abi. Tarayıcı son haline gelince oturup çevirebiliriz.
yazı fontuyla alakası yok. yakınlaştırma miktarı ile alakalı. o artırılabilirse daha iyi olur.
1.5.4 sürümüne güncellenmiş...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hotfix v0.1.5.4:
* fixed install scripts to make app installable on stock firmware
* removed search keyword settings. engine migrating to new api, i have no time to implement necessary changes now
Changes v0.1.5:
+ Bookmarks
+ Main page
+ Search engine select
+ Font reflow on zoom
+ Scroll axis locking (inspired by stock browser)
+ Settings for LongTap delay and sensivity
+ Singleton launch, passing links to existing instance
* Behaviour changes (zoom, input, scroll)
* QML changes
* Engine changes
%70 tamamlanmış.
Şu anki mevcut opera'ya benzetmesin de
herhalde ui'yi degistirecek. ui'yi degistirsin en iyi tarayici olacagi kesin. opera'ya benzetse bari bayaa alistim ben opera'ya
Aynen öyle Serdarhala aynı sorunu yaşıyorum tek parmakla kaydırmaya çalışırken sürekli zoom in zoom out yapıyor hızlıca. hala düzeltemediler şu sorunu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?