dawid
Üye
öyle diyor bir süre sonra inmeye başlıyor. sabırlı ol.indiremiyorum, bildirim çubuğunda 'beklemede' diyo öylece kalmış indirmiyor, bbaşka bir link varmı?
Bu sürüm bayağı iyiymiş.Nerdeyse günlük kullanım için ideal.Şöyle güzel bi UI yapsalar buna manyak olur.
arkadaslar onlar da yavas yavas gelecek. Ilk hali neydi simdiki hali ne. Coderus en iyi haline gelene kadar devam edecek. Zamaninda symbiana da baya calismisti.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?