cm 2008 3rd ekselans6767 farkıyla baqq!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
cm 2008 3rd ekselans6767 farkıyla baqq!




****************UMD_TEAM***EKSELANS6767*****************








****************UMD_TEAM***EKSELANS6767*****************






****************UMD_TEAM***EKSELANS6767*****************




NASILIMM GÜZEL OLMUŞ MU MAXİCEP AİLESİ :coold::nono::naughty::yuru:heyo:
 
  • Beğen
Tepkiler: BktsBcr ve ibrahim539


saldiray_16

Üye
eline konluna saglık kardfeş başarılarını devamını dilerim
 
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
sağol kardeşim senden de bişiler bekleriz :naughty::yuru:pro:
 

ege2

Üye
6300 da calisan hangisi ekran 240 320
 

gursel_78

Üye
sagolasın guzel paylasım
 
boa1992

boa1992

Üye
sağol kardeş paylaşımın için:oke:
 
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
:utan:bilmem:
6300 da calisan hangisi ekran 240 320


arkadaşım valla bilemicem yhaw bende yabancı siteden buldum baktım maxicepte yok ekledim . istersen hepsini dene biri tutar belki.şansın varsa zaten 5mb bişi bu sayade 6300 olanlarda bilgilenir. :oke:
 

nokia E65

Üye
sağol
 

kelmahmut

Üye
eline sağlık güzel olmuş teşekkürler:yuru
 
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
herkze teşeküür ederim nserisi olanlar için yine tema koydum s9.1 versiyonlar için s9.1 temaları içirisinde arkadaşlar burdan bildiriyim
 
eyypshmc

eyypshmc

Üye
ben kaç kere denedim linkler çalışmadı
 
maxi2727

maxi2727

Üye
eline sağlık kardeş...
 

oreel_86

Üye
ellerine sağlık
:yuru
 
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
arkadşaım bende direk inio şimdi test ettim sorun yokk
 
rsxlmz

rsxlmz

Üye
bi cok tele uyumlu versiyonları yuklemişsin ama samsungcuları unutmuşsun bizim başımız kelmi :) en kısa zamanda samsuung u600 içinde bekliyoruz sitede buldum ama onlar hatalı cıktı
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
tesekürler
 
ekselans6767

ekselans6767

Üye
    Konu Sahibi
bi cok tele uyumlu versiyonları yuklemişsin ama samsungcuları unutmuşsun bizim başımız kelmi :) en kısa zamanda samsuung u600 içinde bekliyoruz sitede buldum ama onlar hatalı cıktı

arkadaşım bende nokia n73 warda ondan ötürü koydum ama bulursam koyarım hafta sonuna kadar bak bulursam burda olur ok

--------------- Ekleme ---------------

bi cok tele uyumlu versiyonları yuklemişsin ama samsungcuları unutmuşsun bizim başımız kelmi :) en kısa zamanda samsuung u600 içinde bekliyoruz sitede buldum ama onlar hatalı cıktı

aga senn tele göre bulamadım ama senn telin ekran boyutu 240x320 olduğundan dolayı sen n73 olanlısını indir dene tutarsa şanslısındır.
 
ayazkapli

ayazkapli

Üye
saol kardesh
 
luupuus

luupuus

Üye
sağol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt