CM 12 De SES Nasıl Artırılır

Sponsorlu Bağlantılar

hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
CM 12 De SES Nasıl Artırılır
Acill Yardım
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
ses ayari olan bir kernel isine yarar. ben s3 kullaniyorum kernelde boeffla sound var ses arttirma imkani sunuyor. baska yolu da vardir ama bi tek bunu biliyorum
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
başka yolları ne var =?
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
google playde sound booster var veya googleda CM sound Boost yazın bir çok uygulama var benim de cm11'de kafamı karıştırmıştı bu soru
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
o uygulamalar ile zil sesin i yükseltebiliyirmiyim ?
 
kralberk13

kralberk13

Üye
denemekte fayda var :)
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Son ses yükselt meyecegim duyabileceğim şekilde
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Eğer olandan yani stock sesin üzerine %10 gibi artırma yaparsan sıkıntı çıkmaz ama eğer zaten yüksek ise fazla artırmak telefonun hoparlörünün önce cızırtı yapmasına hatta patlamasına yol açabilir

Ama Cm romlarda stock sesin altında ses geliyor eğer stock ses çıkarmak için kullanacaksınız 0 sıkıntı
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
dostum CM 12 de ses yöneticisi var zaten ordan istediğin gibi ince ayar yapabilirsin daha profesyonel bişey istersen ViPER4Android var
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Zil sesi artırıyor ordan

ekran tıklama seslerini falan diyorsan onlar artmıyor diye biliyorum artsa bile .prob vb dosyalarla oynaman gerek diye biliyorum ama ViPER4Android ile apörlör :ehe seslerini artırabilirsin belki tıklama vs sesleri de artar ama hiç apörlör e dokunmadım ViPER4Android ile bilgin olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Abin mesayi e kalıyor bakamadım dediniz program a daha
 


Üst Alt