CM 11 4.4.4 Şebeke Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

  • 24 Temmuz 2014
  • 5195 Okunma
  • 20 Cevap

  1. 24 Temmuz 2014 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Arkadaşlar bugün S3'e cm 11 4.4.4 'ü yükledim. Her şey çalışıyor ama şebeke yok gözüküyor.
    Ama arama ekranında ki içe/dışa aktar bölümünden sim karttaki rehberi telefona aktarabiliyorum. Tanıdık biride aynı romu yüklemişti ama şebeke sorunu çıkmamıştı.
     


    Yazan: bullup

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 24 Temmuz 2014 #2

    Neverland1

    Neverland1

    Nightly rom kurmuşsun, herkesde o sorunlar olmayabilir.S3 e snapshot kurarsan sorun ortadan kalkabilir.
     
    Samsung ile gönderdi
  3. 25 Temmuz 2014 #3

    The Shadow

    The Shadow
    Senden kaynakli bi sorun. Simdiye kadar en az 30 tane nightly kurdum hicbirinde oyle bir sorun yoktu. Bastan kur olmazsa baska bir aosp dene :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. 25 Temmuz 2014 #4

    byAndroid

    byAndroid
    Efs yi yedeklemişsin :D oyle deil mi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. 25 Temmuz 2014 #5

    The Shadow

    The Shadow
    Hayir. Romu kurunca hicbir sey gitmiyor bende :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. 25 Temmuz 2014 #6

    penah0

    penah0
    4.2.2 ye 4.4.3 kursam wifi problem olurmu?
     
    Samsung ile gönderdi
  7. 25 Temmuz 2014 #7

    The Shadow

    The Shadow
    4.2.2 stock uzerine 4.4.3 custom rom mu kuracan ? Eger klon imei falan yoksa sorun olmaz :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. 26 Temmuz 2014 #8

    byAndroid

    byAndroid
    ama şebeke sorunu o yüzden oluyor benim bildiğim kadarıyla . zaten rom kurmadan önce yedeğinin alınması lazım
     
  9. 26 Temmuz 2014 #9

    The Shadow

    The Shadow
    Ben hic almam :D
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. 26 Temmuz 2014 #10

    byAndroid

    byAndroid
    bende hiç almıyordum kernel değiştirince şebeke gitti efs den oluyor. yedek almayıda bilmiyom
     
  11. 26 Temmuz 2014 #11

    The Shadow

    The Shadow
    Su an yok mu sebeke :oha:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. 26 Temmuz 2014 #12

    byAndroid

    byAndroid
    Eski roma dondugunde duzeliyor ya :D
    Ama şu efs olayini ogrenmek lazim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    The Shadow bunu beğendi.
  13. 26 Temmuz 2014 #13

    The Shadow

    The Shadow
    Gir twrp den duzgunken backuptan efs yedegi al :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. 26 Temmuz 2014 #14

    byAndroid

    byAndroid
    Twrp ne onu da bilmiyom cwm gibi bisey mi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. 26 Temmuz 2014 #15

    The Shadow

    The Shadow
    Aynen :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. 26 Temmuz 2014 #16

    byAndroid

    byAndroid
    Twrp ye nasil gircem
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. 26 Temmuz 2014 #17

    The Shadow

    The Shadow
    Recovery e nasıl giriyosan öyle :ehe
     
  18. 26 Temmuz 2014 #18

    byAndroid

    byAndroid
    Yedegi nasil alcam
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. 26 Temmuz 2014 #19

    The Shadow

    The Shadow
    Backup tan sadece EFS yi işaretle :)
     
  20. 27 Temmuz 2014 #20

    byAndroid

    byAndroid
    The Shadow bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
19/08/2019 - 00:35