çin malı ıphone yardım gerek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

acme7

Üye
    Konu Sahibi
çin malı ıphone yardım gerek
Bende Çin malı ıphone var fakat şu bedava facebooku nasıl kullanıcam yani 0.facebook yazcak biyer yok opera mini yi tıklıyorum oda 50krş alıyo her tıkladıgımda yardımcı olursanız sevinirim.Lütfen çin malı alınır,alırsan böyle olur işte gibi şeyler yazmayın artık aldık bikere
 

ugur2362

Üye
opera mini 0.facebook.com u açmaz . telefonun kendi tarayıcısından gir olur.menüdeki diğer sayfalara bak orada internet hizmetleri vs olması lazım
 
Bence arkadaş haklı telefonun kendi tarayıcısını kullan
 

acme7

Üye
    Konu Sahibi
yardımlarınız için teşekkürler ayarlardan ana sayfayı 0.facebook olarak ayarladım internet hizmetinden girince tl gitmiyo
 

ugur2362

Üye
yardımcı olabildiysek ne mutlu bize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...