KralDadash
Üye
çin malı e5 sorun lütfen yardım çok acil arkadaslar ...
arkadaşlar öncelikle saygılar sunarım geçenlerde elime çin malı bir nokia e5 telefon geçti telefonun internet ayarlarını yaptım ve facebooka bağlandım ama komik bi sorun var facebooka epostamı yazarken altçizgi (_) koymam gerekiyor ve bu telefonda bir türlü koyamadım alt çizgi yok sanki.. bunun yöntemini bileniniz varsa arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

