emrecansahin11
Üye
çin malı 9700 desktop manegere bağlama
iyi günler
bir sorum olacaktı sizlere.
çin malı 9700'ım var.Wifi ile internete bağlanırken bir ayarı yalnızca wlan yaptım şimdi onu değiştiremiyorum.Arama yaparken aramaya izin verilmedi yazıyor.Sms bölümü kayboldu.
fabrika ayarlarına yükledim olmadı.
Şimdi format atmak istedim ama desktop managere bağlayamadım.Usb kablasunu bağlıyorum Usb modu seçmemi istiyor
Yığın bellek
video kamera
Com Noktası
PictBridge
Java Connection
bu seçenekler var hepsini tek tek seçtim ama hiçbirinde desktop manager telefonu görmedi.
sadece desktop manager değil JavaLoader ve bbsak programlarındada denedim yine görmedi.
Usb kablosu bozuk değil bence çünkü yığın bellek seçtiğimde dosya alışverişi yapıyor
bir sorum olacaktı sizlere.
çin malı 9700'ım var.Wifi ile internete bağlanırken bir ayarı yalnızca wlan yaptım şimdi onu değiştiremiyorum.Arama yaparken aramaya izin verilmedi yazıyor.Sms bölümü kayboldu.
fabrika ayarlarına yükledim olmadı.
Şimdi format atmak istedim ama desktop managere bağlayamadım.Usb kablasunu bağlıyorum Usb modu seçmemi istiyor
Yığın bellek
video kamera
Com Noktası
PictBridge
Java Connection
bu seçenekler var hepsini tek tek seçtim ama hiçbirinde desktop manager telefonu görmedi.
sadece desktop manager değil JavaLoader ve bbsak programlarındada denedim yine görmedi.
Usb kablosu bozuk değil bence çünkü yığın bellek seçtiğimde dosya alışverişi yapıyor

