gsgs1907
Üye
Çin Maıl İphone Zil Sesi Çıkmıyor
Elmde çin malı iphone var şarz olmama sorunu yuzunden şarz soketi değişti.Daha sonrasında telefonun zil sesinin çalışmadığını farkettim.Telefonun sol ustteki sessiz mod ayar tusu ve zil sesi ayar tuslarıda çalışmıyor.Ayrıca tele format atıyorum fakat tel açılır açılmaz kendini sessiz moda alıyor ve yine zil sesi ayar tusları çalışmıyor.Acil yardımlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum.Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
Not: Telefona *#3664333# ve *#66*# menüleriyle birkç ayar çekildi karşı trafa sesin az gitmesi filan.
Not: Telefona *#3664333# ve *#66*# menüleriyle birkç ayar çekildi karşı trafa sesin az gitmesi filan.
