Çikolatanın Faydaları !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Catty

Catty

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çikolatanın Faydaları !


Aspirin yerine çikolata
John Hopkins Üniversitesi ve Bloomberg Halk Sağlığı Okulu araştırmacıları, günde iki çorba kaşığı siyah çikolata yemenin, kandaki pıhtılaşmanın önüne geçilmesine yardımcı olabileceği sonucuna ulaştılar. Bilim adamlarının, aspirinin kandaki pıhtılaşmaya etkisi üzerine yapılan daha büyük bir araştırma sırasında çıkarttıkları sonuca göre, çikolata, aspirinle benzeri bir biyokimyasal etki yaratıyor ve kandaki pıhtılaşmayı azaltıyor.
Profesör Diane Becker, araştırma sonucunda, kakao çekirdeğindeki kimyasalın, kandaki pıhtı hücrelerinin azaltılmasında, aspirinle aynı biyokimyasal etkiyi yarattığını öğrendiklerini söyledi. Siyah çikolatanın, tansiyonu düşürebildiği ve kan dolaşımına farklı faydaları olduğu bilim adamlarınca yaklaşık 20 yıldır biliniyor. American Heart Association'ın yıllık bilim toplantısında duyurulması planlanan son araştırma, gıda tüketiminde normalin dışına çıkılmamasını öğütlüyor ve düzenli diyetin bir parçası olarak yenecek bir parça çikolatanın veya içilecek sıcak çikolatanın insan sağlığı için iyi olduğu sonucuna ulaşıyor.
 


mihman

mihman

Üye
sağol bilgiler için
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Birde dişleri cürütmese.
 

Solamente

Üye
:) :) Hain Fransızlar 100 yıl boyunca dünyadan saklamışlar tarfini :ehe
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
valla ben normalinde de çok severim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
526
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
514
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
756
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
565
Haydar
Takipçi Satın Al


Üst Alt