Tavsiye Cihaz Seçimi Için Yardımcı Olurmusunuz

Sponsorlu Bağlantılar

forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Cihaz Seçimi Için Yardımcı Olurmusunuz
merhab arkadaşlar belki sıkılmışsınızdır ama ben yinede bişey sorucam
yakın zamanda bi telfon almaı düşünüyorum

şimdi telefon tasarımı ile öne çıksın
bakan birdaha baksın
kamera ve müzik kalitesi mükemmel olsun
oluabilrse telefon ince olsun
2.el olabilir
aklımda birjkaç modeer var
htc one mini
sony xperia z (67 ay bekleyebilirim fiyatı düşsün diye)
iphone 4 veya 4s (uygun fiyata bulusam)
nokia lumia 925
huawei ascend p 6

bütçe max 1100 tl fln o civarlarda yani :D

başka modellerde önerin
 


istisna97

istisna97

Üye
Lumia
 
0MG90

0MG90

Üye
Xperia L alabilirsin iyi cihaz
 
uguro

uguro

Üye
S4 MİNİ de düşünebilirsin :oke:
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Simdi telefon biraz farkli olsun istiyorum bide note 2 var yazamyi unuttum :) s4 minide olabilir
 
uguro

uguro

Üye
Farklı olsun diyorsan Note 2 al Kaleminle hava at millete :D Güncel kalayım diyorsan S4 mini :D
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Bence farklılık yaratmak iyidir mesela bugün eve gelirkrn müzik dinliyordum sonra şunu düşündüm keşke note 2 im olsa da resimler vizem dedimS4 mini de güzel bi telefon ama ara model olduğu için fazla güncelleme alacağını pek sanmıyorum onun yerine s3 olabili r
 
  • Beğen
Tepkiler: bybrock
Invoke

Invoke

Üye
67 ay bekle, z al. En mantıklısı bu
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
hizan

hizan

Üye
evet xperia z al bende çok memnunum tafsiye ederim.
 
Invoke

Invoke

Üye
67 ay beklenir mi hacı, şaka yaptım =P
Note 2 al hacı, s4 miniyi filan boşver, unut gitsin, hiç note 2 ile karşılaştırılacak cihaz mı =P
Al note2'ni ekranda büyük, kaleminde var. Mis gibi telefon.
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Ben o 67 yi 6 7 ay diye okudum :D yani 6 7 ay beklerim sorun değil yani xperia z yada note 2 mi alıyımBide iphone 4 veya 4s nasıl
 
Invoke

Invoke

Üye
note 2 al, not 2 :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
boran9999

boran9999

Üye
Bencede Note2
 
The Shadow

The Shadow

Üye
note 2 iyidir :spr bütçene göre en uygun ve iyi telefon :)
 
uguro

uguro

Üye
Bende S4 alma imkanım olmadan Önce Note 2 almayı düşünüyordum :D Note İyidir :oke:
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Tamam karar vermem bu sefer kolay oldu şuan evdeyim telefondan giriyorum yarın internet cafemize girer ordan incelemelere ve konulara bakarım
 
soyupakhasan

soyupakhasan

Üye
kardesim bence sana en uygun tel note 2 veya S3 ikiside kaliteli telefon artik sana kalmis simdiden hayirli olsun güle güle kullan
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
Bende öyle düşünmüştüm ama nokia lumia ailesi hep aklımı çeliyoşimdi ben bişey daha sorucam
kamera müzik ve internet hızı benim için en önemli olan etkenler
telefonu aldım kulandım gayet memnun kaldım ama 2. olarak telefonun görünüşü onemli
telefonu aldım kapta alıcam mesela atıyorum s3 aldım flip cover kap fln taktım yada gmd yada l920 alıdm kapları kolay bulunurmu
 
Son düzenleme:
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Telefonu aldın da kabı kaldı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow

Benzer Konular

forever_
Cevap
0
Görüntüleme
384
forever_
ANIL
Cevap
9
Görüntüleme
2K
ertu55


Üst Alt