Cihaz kendini sürekli yeniden başlatıyor

Sponsorlu Bağlantılar

By KraL

By KraL

Üye
    Konu Sahibi
Cihaz kendini sürekli yeniden başlatıyor
Arkadaşlar öncelikle merhabalar;

Elimde Samsung Note 2 var ve bundan Kasım 2013 de telefonu sıfır aldım ve 7 ay önce telefon kendini sürekli resetlemeye başladı yani yeniden açıp kapatıyordu ama şarja takınca bir sorun yoktu garantiye gönderdim aynı şekilde geri geldi ve tekrar aradım bağırdım çağırdım tekrar gönderdim bu sefer yapmışlardı şimdi ise aradan kaç ay geçmesine rağmen aniden yine oldu şarja takınca hiç bir sorun yok şarjdan çekince yeniden başlatıp duruyor hiç açılmıyor format attım telefona ama yine aynı sorun devam ediyor ve telefon çekmeme sorunu yaptı bu kezde sizce ne yapmam gerekiyor Telefonu rootlamıştım bir sorun olurmu bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler maxicep

kimse bişe bilmiyormu
 


IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Stock firmware at
 
bessa27

bessa27

Üye
Arkadaşlar note 2 için saydam multiwindow u nasıl elde ederim.? Cihaz root lu. Tşk ler
 

xpolat673

Üye
hocam iyi günler bende replica mtk 6572 m5 var super user ile tema sildim ve çöktü telefon tam açılcakken logonun orada beyaz ekran gelip resetleyip duruyor kapanıp açılıyor sürekli ve backup geri yuklemeye karar verdim onuda elime ayama bulaştırdım ben bu telefona wipe data factory reset ardından partitions yaptım sonra rom atmayı denedim ve md5 mismatch hatası verdi ve kendi yedeğini backup attım hafıza kartına kapattım ve tekrar recovery modda açtım sonra backup end restore seceneği ile tıkladım bu hata ile karşılaştım can't mount sd card ardından arkadaşımın telefon benimkine yakın işletim sistemi vardı onun backup u benimkine yuklemeyı denedık ve yuklemeye başlkadı biraz uzun sürdü sonunda gine error sdkart mount statüs 7 diye bişey geldi ben bu telefonu nasıl kurtarırım buna uygun rom nasıl bulurum telefon açılmıyor sadece recovery mavi cwm var yardımcı olursanız bol bol dua edicem size :) 4.2.2 jellybean fasulye çıkıyor şimdi wipe factor yapınca açılmıyor beyaz ekran gelip gidiyor son hali bu nasıl kurtarırım ve rom ile kurtarılırmı backup yedeğide var ama yedeği yukleyemedım ınternetten bakarak yaptım lütfen iyi bilen teknikli biri yardım etsin saygılar.. :)
 
Death Punch

Death Punch

Üye
Arkadaşlar note 2 için saydam multiwindow u nasıl elde ederim.? Cihaz root lu. Tşk ler
hocam iyi günler bende replica mtk 6572 m5 var super user ile tema sildim ve çöktü telefon tam açılcakken logonun orada beyaz ekran gelip resetleyip duruyor kapanıp açılıyor sürekli ve backup geri yuklemeye karar verdim onuda elime ayama bulaştırdım ben bu telefona wipe data factory reset ardından partitions yaptım sonra rom atmayı denedim ve md5 mismatch hatası verdi ve kendi yedeğini backup attım hafıza kartına kapattım ve tekrar recovery modda açtım sonra backup end restore seceneği ile tıkladım bu hata ile karşılaştım can't mount sd card ardından arkadaşımın telefon benimkine yakın işletim sistemi vardı onun backup u benimkine yuklemeyı denedık ve yuklemeye başlkadı biraz uzun sürdü sonunda gine error sdkart mount statüs 7 diye bişey geldi ben bu telefonu nasıl kurtarırım buna uygun rom nasıl bulurum telefon açılmıyor sadece recovery mavi cwm var yardımcı olursanız bol bol dua edicem size :) 4.2.2 jellybean fasulye çıkıyor şimdi wipe factor yapınca açılmıyor beyaz ekran gelip gidiyor son hali bu nasıl kurtarırım ve rom ile kurtarılırmı backup yedeğide var ama yedeği yukleyemedım ınternetten bakarak yaptım lütfen iyi bilen teknikli biri yardım etsin saygılar.. :)

Yeni konu açınız lütfen
Arkadaşlar öncelikle merhabalar;

Elimde Samsung Note 2 var ve bundan Kasım 2013 de telefonu sıfır aldım ve 7 ay önce telefon kendini sürekli resetlemeye başladı yani yeniden açıp kapatıyordu ama şarja takınca bir sorun yoktu garantiye gönderdim aynı şekilde geri geldi ve tekrar aradım bağırdım çağırdım tekrar gönderdim bu sefer yapmışlardı şimdi ise aradan kaç ay geçmesine rağmen aniden yine oldu şarja takınca hiç bir sorun yok şarjdan çekince yeniden başlatıp duruyor hiç açılmıyor format attım telefona ama yine aynı sorun devam ediyor ve telefon çekmeme sorunu yaptı bu kezde sizce ne yapmam gerekiyor Telefonu rootlamıştım bir sorun olurmu bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler maxicep

kimse bişe bilmiyormu
Odinle stock romu yükle
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
248
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
45
Elvis25
arslan3332
Cevap
20
Görüntüleme
2K
supragt


Üst Alt