By KraL
Üye
Cihaz kendini sürekli yeniden başlatıyor
Arkadaşlar öncelikle merhabalar;
Elimde Samsung Note 2 var ve bundan Kasım 2013 de telefonu sıfır aldım ve 7 ay önce telefon kendini sürekli resetlemeye başladı yani yeniden açıp kapatıyordu ama şarja takınca bir sorun yoktu garantiye gönderdim aynı şekilde geri geldi ve tekrar aradım bağırdım çağırdım tekrar gönderdim bu sefer yapmışlardı şimdi ise aradan kaç ay geçmesine rağmen aniden yine oldu şarja takınca hiç bir sorun yok şarjdan çekince yeniden başlatıp duruyor hiç açılmıyor format attım telefona ama yine aynı sorun devam ediyor ve telefon çekmeme sorunu yaptı bu kezde sizce ne yapmam gerekiyor Telefonu rootlamıştım bir sorun olurmu bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler maxicep
kimse bişe bilmiyormu
Elimde Samsung Note 2 var ve bundan Kasım 2013 de telefonu sıfır aldım ve 7 ay önce telefon kendini sürekli resetlemeye başladı yani yeniden açıp kapatıyordu ama şarja takınca bir sorun yoktu garantiye gönderdim aynı şekilde geri geldi ve tekrar aradım bağırdım çağırdım tekrar gönderdim bu sefer yapmışlardı şimdi ise aradan kaç ay geçmesine rağmen aniden yine oldu şarja takınca hiç bir sorun yok şarjdan çekince yeniden başlatıp duruyor hiç açılmıyor format attım telefona ama yine aynı sorun devam ediyor ve telefon çekmeme sorunu yaptı bu kezde sizce ne yapmam gerekiyor Telefonu rootlamıştım bir sorun olurmu bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler maxicep
kimse bişe bilmiyormu
4.2.2 jellybean fasulye çıkıyor şimdi wipe factor yapınca açılmıyor beyaz ekran gelip gidiyor son hali bu nasıl kurtarırım ve rom ile kurtarılırmı backup yedeğide var ama yedeği yukleyemedım ınternetten bakarak yaptım lütfen iyi bilen teknikli biri yardım etsin saygılar.. 