4 ay kadar en üst model çin malı çift hatlı televizyonlu telefon kullandım başımda elimde ve ayağımda yanmalar uyuşmalar başladı doktora gittim 2 kez MR çektirdim Allaha şükür bişey çıkmadı ancak bi daha asla çin malı bi telefon kullanmam kullanacak olanlar iyi düşünmeli Allah korusun sağlıklarını kaybedebilirler