Championship Manager 2010 (N70'de denendi..)

Sponsorlu Bağlantılar

Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
gerçekten mi afedersniz ama ordan ne gibi görünüyorm! Onu bende biliyorm. Fakat pc m bozuk o yüzden telden giriyorm. indirme ve yükleme işlemi beraber olduğu için. Yükleme sırasında sorun oluşuyo. Acaba n70 de jar dosyaları açmadan yükleme programı var mı ?

----------Eklendi @ 08:02:28 ---------- Yazıldı @ 08:01:20 ----------

Cm 2010 u sis olarak verebilirmisiniz ??

Arkadasım o zaman mobil sürümden gir ..
Ne yapayım bu konu böyle acıldı böyle gider .
Hayırlı Forumlar ..!
 


VADERT

Üye
Mobil sürümde çalıştırmadı n70'te.
 

umuttttt

Üye
Bence ucweb en iyi program net için
 

dracull54

Üye
:d::d::d::d::d::d::d::d::d:
 

seven yürek

Üye
Ucweb den gir olur
 
angel0035

angel0035

Üye
saol arkadaşım.yükleyip oynayınca nasıl olduğunu da yazarım.emeğine sağlık...
 

Burak

Üye
teşekkürler
 

onderrr

Üye
eline sağlık hilesini de ben vereyim bari transfer bütçeniz 100 euro olduğunda satın almak istediğiniz oyuncuya 100 lira veya üstü teklif yapın beleşe gelsin
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Eyw
 

melankoly53

Üye
ye
 

Benzer Konular

finike_ru
Cevap
2
Görüntüleme
18K
finike_ru
Who_knoxer
Cevap
2
Görüntüleme
495
Royzz
Cevap
8
Görüntüleme
1K
Cevap
42
Görüntüleme
2K
MAERKEK


Üst Alt