Necmati
Üye
gerçekten mi afedersniz ama ordan ne gibi görünüyorm! Onu bende biliyorm. Fakat pc m bozuk o yüzden telden giriyorm. indirme ve yükleme işlemi beraber olduğu için. Yükleme sırasında sorun oluşuyo. Acaba n70 de jar dosyaları açmadan yükleme programı var mı ?
----------Eklendi @ 08:02:28 ---------- Yazıldı @ 08:01:20 ----------
Cm 2010 u sis olarak verebilirmisiniz ??
Arkadasım o zaman mobil sürümden gir ..
Ne yapayım bu konu böyle acıldı böyle gider .
Hayırlı Forumlar ..!

