Championship Manager 2010 240x320

Sponsorlu Bağlantılar

sarıtilki41

Üye
eline sağlık kardeş
 


isyankar18

Üye
defalarca yükledim ama n73 de kayıt sorununu çözemedim....napmam gerekiyooo lütfen bi yardımcı olunnn :(
 

malikasit

Üye
arkdslar tlf nokıa e 72 ama tlfana kuruyorum acılmıyor cannot game in landscape felan diyor ne yapmalıyımm
 
cihatgenc

cihatgenc

Üye
tesekkürler
 
alexcab

alexcab

Üye
eyw kardeş
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
gzl
 

erdemgenç

Üye
tesekkurler
 
ladrex84

ladrex84

Üye
teşekkürler devamını bekleriz
 
skywalker06

skywalker06

Üye
oyunu yükledim silinmiyor yardım edin
 
skywalker06

skywalker06

Üye
oyunu telefona kurdum açılmadı uygulamayı kaldır yapıyorum başarısız diyor
 

best05

Üye
e 71 için uygun mu
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
eline saglık..
 


Üst Alt