Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Championship Manager 2009 (240x320) !!!
Sponsorlu Bağlantılar
ismailurkan
Üye
eline sağklık ama bir de 6600 a uyarlasan harika olur
gokberkgovercin
Üye
Sağol..
tirenium
Üye
kardeşim eline sağlık ama 176x208 ekranlı yapabilirmisin
sehzade444
Üye
bu oyun 6630 a olmuyormu
petir
Üye
128x160 olani yokmu yada Allah askina yardim edin bi bileniniz varsa bu oyunlar nasil bi programla duzenleniyo bu ekran boyutlari.
zafer0606
Üye
gardas biri bana cm2010 link versin n73 için ne zamandır arıyorum