Championship Manager 2009 (240x320) !!!

Sponsorlu Bağlantılar

ismailurkan

Üye
eline sağklık ama bir de 6600 a uyarlasan harika olur
 


gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Sağol..
 
tirenium

tirenium

Üye
kardeşim eline sağlık ama 176x208 ekranlı yapabilirmisin
 

sehzade444

Üye
bu oyun 6630 a olmuyormu
 

petir

Üye
128x160 olani yokmu yada Allah askina yardim edin bi bileniniz varsa bu oyunlar nasil bi programla duzenleniyo bu ekran boyutlari.
 

zafer0606

Üye
gardas biri bana cm2010 link versin n73 için ne zamandır arıyorum
 
alonee.35

alonee.35

Üye
saolunnnnnnnnnnnnnnnnn
 
selinn2

selinn2

Üye
saol
 


Üst Alt