[CFW] Belle ReDesign Takımı toplanıyor...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zenci2323

Üye
kurtulus abide girse tam rüya takım olur:ehe
 


marsharun

marsharun

Üye
Güzel haber. Teşekkürler şimdiden. Fakat C6-01'i unutmayın lütfen :-)
 

yasarr35

Üye
c7 için güzel bi çalışma yapmanız dileğiyle :)
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
hayrlı olsun :) görsel acıdan bazı seyler lazım olursa (gif.icon,duvar kagıtları vs.) ya da ses dosyası flan (bende yeni bi beste yapyorum bakalm acılıs müziği olarak :) güzel olursa paylascam) yardmcı olmaya hazırız dostum :) :good:
 

sabera

Üye
Eğer Kurtuluş abi işin içine girerse orjinalden daha iyi olur :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Kurtuluş abi tek geçer loo . Ne diyonuz siz ?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
polluxea♪;4218705' Alıntı:
hayrlı olsun :) görsel acıdan bazı seyler lazım olursa (gif.icon,duvar kagıtları vs.) ya da ses dosyası flan (bende yeni bi beste yapyorum bakalm acılıs müziği olarak :) güzel olursa paylascam) yardmcı olmaya hazırız dostum :) :good:

Görsel olarak güzel temalar lazım %100 belle uyumlu. Açılış gif'i lazım bir de. Açılış sesi de güzel olur.


----------Eklendi @ 10:30:12 ---------- Yazıldı @ 10:28:58 ----------

Güzel haber. Teşekkürler şimdiden. Fakat C6-01'i unutmayın lütfen :-)

Tabi ki de unutmayacağız.


----------Eklendi @ 10:30:53 ---------- Yazıldı @ 10:30:12 ----------

Madness+ 1.0'ı da yayınlayacağım bugün. Çok küçük bug fix'i kaldı.

----------Eklendi @ 10:32:25 ---------- Yazıldı @ 10:30:53 ----------

Yapabilirsek sadece N8 ile kalmayıp tüm Symbian^3 telefonlar için yapacağız. Test takımı da gerekli.
 
aykutozkann

aykutozkann

Üye
test takımında yer alabilirim :)
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
karışmak gibi olmasın ama takımın ismi türkçe olsa daha iyi olmz mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: distakjo
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt