çok basit.önce kartı yedekleyip biçimlendir,sonra teli formatla,açılışta ülke soran yerde telefonu kapat.teli o şekilde bilgisayara bagla,jafı aç bb5 e tıkla,crt nin işaretini kaldır,offline modu seç,dead flash manual flash ve factory set i işaretle(eger işaretli degilse normal modeyi de işaretle)usei iniye tıklayıp telefonu ve rm kodunu seç,flasha bas,evet de.hemen evet dedigin gibi telefonun açma kapama tuşuna 1-2 saniye basılı tutup bırak,found diyecek,done yazısı gelene kadar bekle.eger oldu ki found dedikten sonra flaşa başlamazsa bi daha flasha basıp,evet deyip tekrar açma kapama tuşuna 1-2 saniye basılı tut görecektir.benim son 2 flashlamamda "phone found,error reading phone init data" dedi,tekrar flasa basıp devam edince başladı.