cevaplanmamıs konulara ulasmak(sorum var)??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
cevaplanmamıs konulara ulasmak(sorum var)??
sevgili site yöneticileri....önceden her bölümde arama kısmında cevaplanmamıs konuları kolayca bulabiliyorduk...ama simdi sadece forumun ana sayfasındakı arama butonundan tum cevaplanmamıs konulara ulasabiliyoruz...ama önceden bölüm olarak oldugu ıcın daha sade oluyordu..bu uygulamanın kalkmasının nedeni nedir ve gerei gelebilirmi..sahsım adına konusayım ben cok kullanıodum ve cok hosuma gidiodu...tesekkür ederim
 
worlcild ben şu sağ üst taraftaki arama yerinden cewaplanmamış konular deip aratabiliorum kolaylıkla ???? sorun ne annamadım
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Herhangi bir değişiklik yapılmadı. Herhangi bir kategoriye girin, kategori sayfa numaralarının altında arama fonksiyonu var, ona bastığınızda açılan pop-up'dan cevaplanmamış konulara ulaşabilirsiniz.
 
    Konu Sahibi
ya kanka onu bnde yapıom.yani anasayfadaki en üsttekini ..ama diyelim atıyorum s60 destek bölümüne girdim forumda ara kısmında eskıden cevaplanmamıs konuları ara vardı şimdi yok acaba bndenmi kaynaklanıo ondan sordum zaten yaa...sende alt bölümlerde bu olay gerceklesıomu hala kanka
 

Ozan

Admin
Sizin tıkladığınız yer Forum Geneli için sonradan koydugumuz kısayol.

Bölümlerde bunu uygulamanız için önce forum kategorisine girmeniz ve daha sonra her forumun içinde, baslıkların listelendigi çerçevenin sağ üstünde "Arama" kısmına bastıgınızda, "cevaplanmamıs konular" ı orada göreceksiniz zaten .

Forumlardaki "Cevaplanmamış Konulara" hızlıca ulaşın ..

Bu konuda duyurmustum.

 
    Konu Sahibi
nega üstad o cıkmıyor zaten bnde dediğin sekılde bida denedım suan ama olmuyor ınan yaaa
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Ekran görüntüsü alıp gönderir misin?
 

Ozan

Admin
Şu an üye olarak da baktım herhangi bir eksiklik yok
 
    Konu Sahibi
ya image shack da sorun var resımı bi turllu upload edemedım
ek dosya vereyım bakın olurmu
 

Ozan

Admin
.bmp olarak vermişsin birde tamam gereği yok sildim eklentiyi de.
Mümkün oldukça cep telefonu alakasız eklentiler yapmayalım foruma çünkü.

imageshack.us a upload olayı resim 2.5mb oldugu için almamıs olabilir s JPG yapsaydın sorun olmazdı.


Problem şu an düzelmiş olması gerek, Kod larda ayın üyesini eklemeyi unutmusuz onu ekledim simdi kusura bakmayın
 
Tepkiler: .NeXuS.
    Konu Sahibi
hocam eklenti için öncelıkle özür dilerim...
ve sorun halloldu bunun ıcınde tsk edrim artık cıkıyor bu bölüm..tskler sorun hallolmustur
 

Ozan

Admin
Tamam uyarın için tekrar teşekkürler ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...