Cevap Veriyorum V.İ.p

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
Cevap Veriyorum V.İ.p
Yeter artık üzülme dj gknky
git biraz karpuz ye
kızı işi yaş ayak
artık kendini işine bırak

çal dj hadi sende çal
sicak ortmama dal
sen kalbinde değil kabininde kal
al sana bir zeytin dal

cep cep cep maxicep
içinde hüzün ve eglence
sende maxi'ye girince
kopuyor millet hep birliktee


umarım unutursun dostum birde saçma oldu biliyorum hem eglenip hemde dusunelim dedim
 

gknky

Üye
çok saol dostum çok duygulandım yaaaa
iyki varsınız hepinizi ve maxicebi çok seviyorum
yöneticilerimede teşekkürler herkese teşekkürler

''sen kalbinde deil kabininde kal ''



 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Hey Dj..

Bakma Bana Masum Masum..

Çal BaNa TaN'DaN BeN HeR BaHaR MuTsUzUm..

Haydi Dj...

Al Turntableni Çoştur Evreni,

Sıra Sende Gel Bizim MeKaNa..

Bunu Kabul Et Lütfen ;




 

gknky

Üye
çok saol cepix
sen yeterki iste tan ı bile getiririm
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Len daha remixini yapmadın bana..!

Dün Salata-Mesa'da İzledim TAN'ı..!

Hade Remix'i Yap Bari
 

gknky

Üye
harbi ben sana rmx yapcaktım hatta yaptım yarm kaldı sanırım dur bi bakim arşive

Yapim sana pm den link veririm . ... .

hangi şarkısını yapim ?
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Zampara İstiyorum,pm'ye gerek yok msn'den ver
 

gknky

Üye
tamam en kısa zamanda elinde
 

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
konu dagılmıs
 
cok guzel olmus sozler hepinizi kutlarim
 

gknky

Üye
saol abicim bende çok kutluorm arkadaşları . ... .

 

gknky

Üye
beğenmedinizmi şahsıma yazılan şiirleri???
 
beğendim güzel olmuş...

bize yazan yok ama neyse....
 

VoLo

Üye
tamam yasmin merak etme sana da yazan olur mutlaka ama sende gknky gibi biraz daha özelliklerini belirtsen de sana da güzel güzel şiirler yazılsa
 

crows

Üye
beyler ya banada bir şiir yazında volo nun belirttiği gibin özelliklerimi isterseniz kısa bir cv hazırlayıp yollaya biliirim
 

gknky

Üye
bunlar zamanla kazanılan şeler . ... .
 

jöly

Üye
gökhan için yazılan şiirler süper olmuş
 

gknky

Üye
saol ablacım . ... .
 

D3N1Z

Üye
    Konu Sahibi
haberci abi acaba neden baslıgı degistiridin :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...