Cesaret mi aptallık mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

POWER

Üye
    Konu Sahibi
Cesaret mi aptallık mı?
Yorumsuz...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

POWER

Üye
    Konu Sahibi

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ouSahin

Üye
cesarett bence çnkü onların o tür canlılarla beraber büyümesi onları korkusuz yapıor..
 

Exalans

Üye
daha yaşları kaç cahillik desek?
 
güzel resimler aptallıkla cesurluk arasında gidip geliyor sanki.
 

Altun.

Üye
2 side değil artistlik yapıyr weletler
 

POWER

Üye
    Konu Sahibi
Unutmayın aşırı cesaret aptallıktır...
 
bence iş yani başka iş bulsalar eminim hemen giderler zor bişi...
 
başka iş mi kalmadı ya sanmıyorum iş olcağını
 

cllgr

Üye
hayatları bunların yani hergün yaşadıkları olagan şey onlar için.tahminim afrikada dogal ortamda timsahlarla ilgili araştırma yapılan bir tesisde çalışanların çocukları.yani özel bir cesaret yada aptallık yapdıklarını düşünmüyorum.yaşamların içinde var timsahlarla ugraşmak,içiçe bir yaşam.burdan bakınca tehlikeli vede cesaret işi tabiki.onlara görede tehlike yada cesaret istanbul trafigidir kimbilir.
 

evet aslında böyle bi ihtimal de var doğrusun kardeş
 
ben hala bunun bir iş olabilceğini düşünmüyorum
 

POWER

Üye
    Konu Sahibi
Böle iş mi olur???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...