Arkadaslar vodafone wep sms günde 10 sms ücretsiz ayda 300sms .kullanan varmı
murat.122a Üye Konu Sahibi cepnet i olanlar wep sms ayda 300 sms (vodafone ) Arkadaslar vodafone wep sms günde 10 sms ücretsiz ayda 300sms .kullanan varmı
murat.122a Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: self servis üzerinden gönderilen mesajlarımı diyorsun Genişletmek için tıkla ... Evet yaren-dede
yaren_dede' Alıntı: self servis üzerinden gönderilen mesajlarımı diyorsun Genişletmek için tıkla ... Evet yaren-dede
everest22 Üye Bn kullaniyorum gayet kulanisli sifren yoksa s yaz 7000 e gonder de murat cok alakasiz konular aciyon hocam konu kirliligi.oldu resmen
Bn kullaniyorum gayet kulanisli sifren yoksa s yaz 7000 e gonder de murat cok alakasiz konular aciyon hocam konu kirliligi.oldu resmen