Cep Telefonu Onerebilecek Olan?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Cep Telefonu Onerebilecek Olan?
Biliyorum Bu Konulardan Bunaldiniz.

Ben Bu Yaz Telefon Almayi Dusunuyorum. Androidli Olursa Iyi Olur. Max. Butce : 1500 TL.
Bu Fiyata Alabilecegim En Iyi Telefonu Almak Istiyorum.

Biraz Daha Ekle Sunu Al Demeyin. Cunku Yaninda Ipad de alcam. Yani 2 sini Toplam 3000'e Getirmeyi Dusunuyorum.

Ne Oneririrsiniz?
 

R.A.M

Üye
Htc sensation, samsung galaxy s2,Ekranı dert etmiyosan galaxy note bunlar arasında Htc almanı tavsiye ederim.
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 bana cok cazip geliyor. Kuzenimde var. Kullandim. Bayagi iyi bi telefon. Htc Sensetion hakkinda bazi endiselerim var. Bana alisamazmisim gibi geliyor. Zaten Galaxy Note dusunmuyorum.
 
Optimus 3D, HTC EVO 3D, Prada, galaxy note...
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus 3D ile HTC Evo 3D guzel.

Galaxy Note begenmedim.
Prada Ozellik Olarak Vasat Ve Gorunusten Kaybediyor.
 

Eykul

Üye
Htc sensation, samsung galaxy s2,Ekranı dert etmiyosan galaxy note bunlar arasında Htc almanı tavsiye ederim.

Galaxy S2 icin ayni fikirdeyim... Ama Htc hakkinda bir haber duymustum bir cocugun cebinde alec almisti...
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus 3D Neredeyse HTC Evo 3D ye fark atacak bayagi iyi bi telefon.
 
N9 Dicem Ama Tam Fiyatını Bilmiyorum Yanıltmak İstemem Fiyatı Uyarsa Al Derim Sağlam Cihaz
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
8 yil Nokiadan Sonra Bidaha Nokia Istemiyorum.

N9 u da pek sevmem. 5800 i satacam.
 

R.A.M

Üye
Galaxy s2 ve Htc evo 3D veya Htc desire HD bak derim bu video'da yardımcı olabilir.
[video=youtube;lIyKkl5sW7g]http://www.youtube.com/watch?v=lIyKkl5sW7g[/video]
 

vavra22

Üye
Sony Ericson Xperia S çok güzel bende ondan almayı düşünüyorum yakında pişman olmayacağın telefon HTC samsung felan çok kaba geliyor gözüme ve belirli bir stili yok tipden kaybediyor hele samsung telefonunu neye benzeteceğini şaşırdı ama sonynin üstünlüğü bir çok alanda var düşünmeden alma derim...
 

teknoloq

Üye
madem ıpad alacaksın arc s al kurtul en iyisi 1100 tlye bulursun
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Buyuk Ihtimalle Galaxy S2 Olacak.

---------- Eklendi @ 23:49:01 ---------- Yazıldı @ 23:44:41 ----------

madem ıpad alacaksın arc s al kurtul en iyisi 1100 tlye bulursun

Ipad 2 Alacagim Ama Yaninda Iyi Bir Telefon Istiyorum. Bunlar 2 Gun Sonra Cope Atacagim Seyler Degil. O Yuzden Almisken En Iyisini Istiyorum.
 

Türe

Üye
Htc one s , galaxy s2
 
Arc S,Sensation,Evo 3D.
Lg alma sakın yazılım konusunda çok kötü.Hayatın boyunca Android 4.0 kullanamayabilirsin Mazallah
 

atakan25

Üye
s2 al diyecem ama ısınma sorunu var diyorlar araştırırsan iyi olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...