<div class='quotetop'>(spOOgy @ Jan 16 2006, 01:30 PM) [post=253587]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya arkadaslar bu screenmates ler nasıl silinir telden
sinir oldum walla 2 günden beri ekranımı işgal etti pikachu
not:yöneticiden kaldırıdım olmadı
[/b][/quote]
yöneticiden kaldır telefonu kapat aç tamamdır,saygılar.