Cep Telefonu Araştırması.ilginç

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Cep Telefonu Araştırması.ilginç
CEP TELEFONU ARAŞTIRMASI...
-CEP TELEFONUNDAN UZUN SÜRE AYRI KALANLARIN STRES VE ENDİŞEYE KAPILABİLDİĞİ BELİRTİLDİ LONDRA (A.A) -
<div align="center"></div>
25.01.2006 - Cep telefonu sahiplerinin, uzun süre telefonlarından ayrı kalınca stres ve endişeye kapılabildiği belirtildi. İngiltere&#39;de yapılan bir araştırma, cep telefonu kullananların yüzde 90&#39;ının saatte en az bir kere telefonunu kullandığını ortaya çıkardı. Araştırmaya göre, beş telefon kullanıcısından dördü, telefonu uzun süre elinin altında değilse kendini rahatsız ve huzursuz hissettiğini söyledi. Kullanıcıların yüzde 84&#39;ü de, telefonunu gözünün önünden ayırmıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 60&#39;ı, cep telefonunu kaybetmenin cüzdan ya da ev anahtarını kaybetmekten daha kötü olacağını düşünüyor. Doktor David Nott, araştırma sonuçlarını değerlendirirken, &#39;&#39;İnsanlar cep telefonlarını canlı varlık gibi algılamaya başlıyor. Çünkü telefon; temas, dostluk ve dikkat anlamına geliyor&#39;&#39; dedi. Araştırma, bir internet sitesinde 2 bin kişi arasında yapıldı. 20:42 25/01/06 "
 


NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
harbi doru haaa.bazen telefonu evde unutunca huzursuz oluyom.acaba bişe olurda evde felan haberim olmas die
 
barabelli

barabelli

Üye
aynen banada oluyor
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
ben teli evde unuttum die kızılaydan eve gelip telefonumu aldım yani artık biz bi butun olduk yasamın olmazsa olmazlarından
 

barineo

Üye
katılıyorum. daha geçen sene telefonu evde unutmuşum diye servisi geri döndürdüm ve aldım (:
 
bassavci

bassavci

Üye
hakikaten. bizi kendine cok baglamış. bu iyimi kötümü siz karar verin.
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
bence ii cunku önemli bi sorun oldugu zaman rahatlıkla ulaşabiliosun kotu yanıda işi dusen arıyo menfaatçiler yani normal zamanda aramazlar işleri bitince yuzune bile bakmazlar ayrıca telde özellik varsa kamera video oynatıcısı vs. faydalı oluyo heran lazım oluyo mesela ben bi kavga yı cekmiştim canım sıkılınca onu izliodum rahatıodum arkadaşlarla oturunca onları cekiom artık tel benim vazgecilmezim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt