M@xWeL
Üye
-
Konu Sahibi
-
ba k kardeşim şimdi kesinlikle doğru bir karar vermişsin öncelikle ama daha iyi bir müzik için n73 music edition(müzik versiyonu) almanı tavsiye ederim ayrıca symbian güzeldir telefonuna yenilik getirir kişileştirebilirsin yani telefonuna direk oyun program kurabilirsin bu java da ise internetten indirmekle müzkün ama ben eski javalardan bahsediyorum symbian oyunları daha kaliteli evet symbian telefonlar biraz sorunlu olabiliyor n73 incelemiş biri olarak çok iyi bir karar vermiş olduğunu söyledim ama telefonu almak için beklemen senin için üç avantajı beraberinde getirefektir
1.telefon ucuzlayacaktır . maddi yönden artık kim alıyorsa onu zorlamayacaksındır.
2.telefonu beğenmedin mi?bu kadar verdim telefona bak diyeceksen bile fazla para vermeyeceğin için fazla üzülmezsin(bana göre öyle)
3.telefonlar ilk çıktığında yazılımsal olarak sorunlu olabiliyormuş. zamanla yazılımdaki sorunlar kaldırıbilip daha iyi versiyonları telefonlara koyuyorlar yani bu fazla kasılmalar azalıyor
sana öneri telefonu almadan önce ekranın her tarafını incele renksiz noktalar görebilirsin(ölü piksel) öyle bir sorunla karşılaşırsam alma
ahh al bide burdan yak....2 Günlük ağır telefon incelemeden sonra N73 satın aldım. Biraz önce eve geldim telefonu açtım ama çok geç açılıyor. nokia yazısı ekranda donuyor ve ışık titriyor. 1 dk dan fazla bekliyor kart şifresini girmek için. Bozuk çıktı. Şimdi ne yapacağım. Aldığım yeremi götürmem gerekli telefonu. Defalarca kapatıp açtım. Geç açılma sorunu aynı. Şansa bak ya
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?