CrAzYJuNioR
Üye
Cep telefonu alacağım ( lütfen yardım lütfen )
Başta Şunu Söyleyim Sizlere Samimi Olmak İstiorum Ben 15 Yaşındayım.Ve Ailemle Konuştum Yeni Telefon Alacağım.Şuan Aklım Karşık Ama Ben IPHONE Düşünüorum.Samsung veya Nokia nın Son Telefonlarıda Etklior Beni.Öncelikle IPHONE Kullanıcıları Tavsiye Eder Mi.Diğer Kullanıcıların Önerileri Hangi Telefonlar.Birde Şunu Çok Merak Ediyorum.IPHONE ların Amerikada Satış Fiyatlarının $200 Dolar Olduğunu Gördüm.Ancak Amerikada Tanıdığım Yok.Almanya ve Avustralya Gibi Ülkelerde Bu Fiyatta Mı Satılıor.Veya Daha Az Farkla Mı? Yurtdışından Akrabama Söylemeye Değer Mi.
Lütfn Yardımm.
Şimdiden Yardımlarınız İçin TŞK EDERİM.
Lütfn Yardımm.
Şimdiden Yardımlarınız İçin TŞK EDERİM.

