Cep Telefonlarınız Satın Alınır..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ticaret35

Üye
    Konu Sahibi
Cep Telefonlarınız Satın Alınır..
arkadaşlar en iyi bu forumda yapılacağını düşündüm elinizdeki cep telefonlarını satın alıyorum ama faturası ve kutusu olmak zorunda istisnalar hariç elinizde iyi telefon vardır ucuza verirsniz vs.
bu konudaki amaç mesela paraya çok ihtiyacınız olur telefonu satarsınız uygun fiyattan bende alırm yavaş yavaş bende onları satıcam hemen hemne aynı fiyattan sadece bu işe girmek için böyle bir uygulama yapıyorum telefonculukta iyi para var gibi (:
arkadaşlar her türlü telefon olabilir ama bir kamerası wi-fi si olsun ve çin malı olmayacak!
benim bu ilk mesajım siz beni tanımıyorsunuz bende sizi tanımıyorum izmir içi elden alabilirm ancak izmir dışı için sadece kapıda ödeme yapabilirim yani ilk parayı gönder sonra telefon yada ilk telefonu alayım sonra para gibi bir şey yok telefonlarını fiyatlarını ve resimlerini pm olarak atabilirsiniz
 


bymusty18

Üye
general mobile dst q100 var taş gibi hicbir sorunu yok.garantisi 1 yıl daha devam ediyor herşeyi tam kutusu.160 tlye veriyorum ?
 
tulkas

tulkas

Üye
s8500 Herséyi eksiksiz garantili
 

bymusty18

Üye
tulkas ne kdara veriyorsn s8500 ? uygun bi fiyat sole de alaym
 

riza351

Üye
elimde iphone 3g 16 GB var. 520 Tl düşünüyorum fiyat.ilgilenirseniz msn/mail : [email protected]
 

galaks

Üye
dostum forumda da konu açmıştım şu ilanı bir değerlendirir misin?


 
mtkkara

mtkkara

Üye
N8 var 950 tl isteyen pm atsın
 
mavisecki

mavisecki

Üye
htc magic var :)
 

hakanxxx

Üye
Satılık 2aylık nokia c5-00 garanti 2yıl fiat 335tl. Tertemiz [email protected] dan irtibat ediniz konya da ikamet ediyorum konya dan müsteri cıkarsa elden teslimat yaparım pazarlık yok son fiat piyasada 375tl 410tl. Arası
 
sphone

sphone

Üye




iki linkide inceleyiniz iletişim bilgilerim imzamda bulunuyor
 

bilalkom

Üye
samsung s3650 var sarj aletinden başka hiç bişiyi yok 150tl
 

aramburu

Üye
Sahibinden.com ilan No 51380363,düşünürseniz.
 

mardinli470

Üye
bende n70 var alıcıysan emailime mesaj atabilirsin ayrıntılı bilgi veririm
[email protected]
 
guvenkaya

guvenkaya

Üye
nokia n8 var 650tl samsung galaxy s var 650tl samsung omnia 7 650tl telefonlar sıfır gibi kayıtlı yurtdışı
 

mac4ho

Üye
dell streak 5 var..
 

onur01er

Üye
nokia 5800 var kutu var ama içindeki o katmanları yok şarj ve kulaklık var hafif hasarlı... Düşünürsen ulaş bana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt